joona kirjoitti:^ Kiitos. Täytyy harkita itelle myös, jos koppais jostain vaaleansinisen (wigglessä näköjään vain valkoista?) version niin vois ajella sillä sitten tän kesän ja rauhassa kasata talven aikana sellaisen unelmien pyörän ja jättää ton sitten kakkospyöräksi (+ riittäis vielä fyrkat yhteen rotsiin :D).


Hyvä suunnitelma, tein itse samoin kun pärähdin kunnolla pyöräilyyn.
Kesästä on aivan liikaa vietetty sisällä ja liikuntaa harrastettua aevan liian vähän. Siirtymät paikasta toiseen on hoidettu autolla. Olen kaiketi ns. komeroitunut kesän aikana.
Nyt on tullu pyöräilyä muutama kerta about 30 minuutin lenkkejä. About ekat 20 minuuttia ajan rauhallisesti ja loput sitten mahdollisimman kovalla sykkeellä. Kännykkä taskuun, kuulokkeet korville ja radio soimaan. Iltasin on mukavaa ajaa kun on sopivan viileä, mutta ei pimeää vielä. Mielialani on kohetunut huomattavasti. Väsymys on poistumassa ja alan muistuttaa duracell pupua. Fuck yeah!! Toki muitakin muutoksia olen tehny, alkoholin käyttöä vähentänyt jne. Välineurheilusta ei ole kyse, pyöräni on alkeellinen. Vastusta polkiessa tuntuu olevan melko paljon, mutta ei se kyllä nopeasti sitten pysähdy. Tätähän vois harrastaa enemmänkin.
Työmatka kalliosta lepuskiin on ollut kyl täydellisyyttä. 11km yhteen suuntaan, pääsee ajamaan radanvartta ilman pysähdyksiä. Ei vittumaisia (pidempiä) nousuja, ainoastaan ärsyttävä vastatuuli ollu pari viimeistä viikkoa (tuuli onnistuu toki miltei poikkeuksetta kääntymään päivän mittaan niin että vastatuleen mennään molempiin suuntiin).

Silmämääräisesti arvioiden pohkeisiinki tullu lisää pihviä kun on kuukauden päivät runtannu ton eestaas 5krt viikossa
Pyöräily yksivaihteisella kiinnostaa edelleen kovasti, vaikka tuhlasin tän kesän pyöräbudjetin rotseihin. Talven/kevään aikana pitäisi ostaa/rakentaa joku nätti peli ensikaudeksi. Kiitti kaikille vinkeistä ja bowtiepastalle koeajosta (ja oktopusille myös, että tarjosi mahdollisuutta)!
Musta on tullut joku kadenssinatsi alle kuukaudessa. En kykene enää edes ajattelemaan laitetta jossa on vain yksi vaihde. Toisaalta mulla tapaa lähteä lapasesta ihan kaikki fyysinen muutenkin ;)
Sain vihdoin myös maantiekiekot.



Vaihdoin viime kuussa maasturista crossariin kun vanha pyörä vietiin ja sain kovat vakuutuskorvaukset. Maastoa tullut edes ajeltua, joten oikeastaan olin varkauteen ihan tyytyväinen. Nyt ootellaan lomaa että kerkeis vähän enemmän ajamaan ja hienosäätämään asentoa ja säätöjä.

Ostin viedyn Steel-o-Chainin tilalle Abuksen Mini-U:n, joka itsessään on kyllä pätevä lukko, mutta ei oikein kaaren leveys riitä useisiin tolppiin. Jotain lyhyehköjä, päällystettyjä(~20cm) jatkoketjuja varmaan on myynnissä(?)
Sain vihdoin myös maantiekiekot.

Kuva

Vaihdoin viime kuussa maasturista crossariin kun vanha pyörä vietiin ja sain kovat vakuutuskorvaukset. Maastoa tullut edes ajeltua, joten oikeastaan olin varkauteen ihan tyytyväinen. Nyt ootellaan lomaa että kerkeis vähän enemmän ajamaan ja hienosäätämään asentoa ja säätöjä.

Ostin viedyn Steel-o-Chainin tilalle Abuksen Mini-U:n, joka itsessään on kyllä pätevä lukko, mutta ei oikein kaaren leveys riitä useisiin tolppiin. Jotain lyhyehköjä, päällystettyjä(~20cm) jatkoketjuja varmaan on myynnissä(?)
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.