Ei.

Pepellä ilmeisen kiire, enkä ole jaksanut miestä hätyytellä.

Mikäli mitään ei ole kuulunut kun palaan reissusta (enkä törmää kaveriin siellä), niin tarkastellaan tilannetta uudemman kerran.
Äsken laitoin Pepelle ja Sandrolle vielä viestiä.

Jos ei mitään nyt kuulu, niin saavat pitää kenkänsä...
Sandrolta tuli vastaus, että Pepe palaa asiaan tänään tai huomenna. Ja toki pahoittelut viiveestä. Saas nähdä...
No niin, hommaa eteenpäin. Eilen tuli Pepeltä vastaus, että tokihan onnistuu tuo kimppatilauksen tekeminen.

Alkuperäinen viesti, minkä lähetin ei sisältänyt ihan noin tarkkaa tuota luetteloa kuin minkä postasin tänne jossain vaiheessa ja Pepe tarjosi seuraavia speksejä, osa pitää toki vielä tarkentaa. Omat lisäykseni kursiivilla.

#1 - MTO Plain toe derby

Style: Plain toe derby with no piping
UK Size: ?
Last: Rui - (Exactly, is the same one of our Longwings)
Construction: Goodyear welted (ei siis handwelted tässä tapauksessa)
Upper leather: Snuff Rapello suede
Lining leather: Calf (tähän ajattelisin itse ehdottaa sinistä, jos se vaan sopii)
Welt: ? Flat or sky
Sole option: ? (meermin custom rubber sole?)
Sole finishing: ? (=> ei tarpeellinen)
Edge finishing: ? Light brown (matching with uppers)
Custom text typed on the lining: ? Usually initials, name,... (tähän tulisi #tyylit + initials?)


Lisäksi siinä tapauksessa, että päätämme tehdä tilauksen, Pepe pyysi lähettämään kuvan referenssiksi ideaalista mallista, jotta hän voi verrata sitä heidän malleihinsa. Ja jos olen käsittänyt oikein, niin se voisi olla tämä?

Kuva

Kuva

Onko jollain muulla parempaa ehdotusta?

Ja mistään minimimäärästä ei Pepen viestissä ollut puhetta, mutta omaan viestiini laitoin alunperin 6 / 10 paria. Eli jos nyt pidetään miniminä tuota 6, mielellään 8 jos saadaan niin aina parempi.

Ja lopuksi toki hinta, joka olisi yllä olevilla speksellä 180e (+postit 20e) = 200e.

Mielellään sitovat mukaantulot ensi viikon sunnuntaihin mennessä.
Kiinnostaa kyllä. Arveluttaa vain Rui-lestin sopivuus räpyläjalkaani..

Edit: osaako joku about uk 6.5/7-kokoinen jeesata? Kannattaa varmaan tilata puolikkaan isompi? Onko noi Meerminin sivuilla esitetyt mitat ulko- vai sisämittoja?
Viimeksi muokannut Ace Face, 28 Heinä 2013, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana.

Helsinki-posselle vois varmaan lähettää yhteen osoitteeseen niin saa vielä posteja jaettua?

Welteistä vielä kuvat, Sky:

Kuva

Ja Flat:

Kuva

Itse valitsisin Skyn. Tosta bootsista postasinkin aiemmin kuvan, siinä on mun mielestä hyvä toi reunan väritys kumipohjan kanssa.
Tätä voisi harkita vakavasti, mutta pitää kysyä Pepeltä mitä veloittaa Rui lestin omaleveydestä ja miten leveyden määrittäminen käytännössä menee. Voi kysäistä häneltä itse. Millä nimellä prejekti etenee niin hän osaa yhdistää kysymyksen projektiin?

Welt: molemmat hyviä, mutta sky tekee tosta mun mielestä vieläkin rouheamman.
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.