Oma Nepenthes-kokoelma on aika paisunut joten aika pistää vähälle käytölle jäänyttä kamaa eteenpäin maltillisin hinnoin.
Tuttuun tapaan joko nouto Larusta tai sit 6,90–8,90 € postikuluin pakettiautomaattitoimitus.

PÄIVITYS 29.11.2023.

***

MYYTY:
EG-flanellipaita

Kuva

Kuva

Ostin täältä mutta valitettavasti oli mulle pieni, vaikka yleensä EG:n M-koko on mulle hyvä.
Tummansininen, kevyehköä flanellia oleva paita vaalealla polka dot -kuvioinnilla.

Perus-M-kokoa naftimpi, mennee S-kokoiselle. Koetan lisäillä mittojakin tässä.

H: se mitä maksoinkin eli 45 €.


***

MYYTY:
Engineered Garments -sortsit

Kuva

Todella härskit sortsit EG:ltä. Ei oo tarkkaa tietoa mallistosta, mutta lienee väliltä 2013–2015 – uus label kumminkin.
Grailedista käytettynä ostettu, valitettavasti on mulle pienet. Sanoisin että näissä fitti muistuttaa merkin Andover-housuja, jos sellaiset on tutut – kovin kyykätyille reisille ei optimaalinen.
Kondis on erittäin hyvä, ei moitetta, myyjä möi nää mulle vain muutaman kerran käytettynä.

Koko: 32

MITAT:
Vyötärö 40,5
Haara–lahje 26
Lahkeen suu 22
Reiden leveys haarasta sivusaumaan 28

H: 55 50 45 40 35 30 25 20 €

***

Engineered Garments x Beams Plus Railroad Cap

Kuva

Härski lippis kovalta yhteistyöltä. Ohutta ja kevyttä chambray-kangasta, mainio kesään. Valitettavasti tää oli mulle liian snadi... kuuppa about kokoa 59 ja tää selkeesti liian pieni. Kevyesti elastinen ympärystä kuitenkin eli ei välttämättä ihan niin nuuka fitin suhteen.
Käytettynä ostettu, moitteeton kunto.
Koko: M, arviolta 57–58 cm nupille.

H: 50 45 40 35 30 25 20 €

***

MYYTY:
AïE – Arts in Education

Kuva

Kuva

Muistaakseni jonkun EG alumnin perustama brändi. Törkeät ruutuhousut kiipeilyhousugenrestä tutulla integroidulla vyöllä.
Kuosi on joku blackwatchin sukulainen. Ostettu käytettynä Grailedista, jäänyt vähän pienenä vaille käyttöä itellä – hyvä kondis.
Koko S – sanoisin et 30–31-vyötäröiselle hyvät.

MITAT:
Vyötärö 38,5 (elastinen)
Haara–lahje 70
Lahkeen suu 18

H: 60 55 50 45 40 35 30 25 20 €


***

Rough & Tumble (RANDT)

Kuva

Daikin kakkokslafkalta lyhythihainen patchwork-paita ohuesta popliinikankaasta.
Itellä ei näemmä nää lyhythihaiset saa käyttöä joten joutaa parempaan kotiin.
Ostettu vähänkäytettynä eBaysta, moitteeton kondis.
Koko tts M.

MITAT:
P2P 55
Hartiat 45
Niska–helma 75

Mulla on muutama muukin paita samalta merkiltä ja EG:iin verrattuna näiden fitit on hieman "normaalimpia" ja helpompia.

H: 45 40 35 30 25 20 15 €
Viimeksi muokannut Erik, 29 Marras 2023, 12:19. Yhteensä muokattu 42 kertaa.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.