fiksuinta lienee, et tilattais eri lehtiä, paitsi tietty jos on joitain ehdottomia joita useammat haluavat esim hyllyynsä. Toki kandee ainakin PKS:n päässä kierrättää lehtiä sen verran mitä kiinnostusta on.

Itse aattelin pistää tulemaan nämä:
2ND SNAP #3 ja #4
Lightning Zero Denim Issue
Lightning Rules of Fashion
ja ehkä joku Gakken Mook Fashion Text (shoes tjsp)

itse voitte googlaa mitkä kiinnostaa, mut tässä on joitain nimiä: Free & Easy (joskin about kaikki numerot näyttää olevan loppuunmyyty), 2ND, Lightning, Popeye, Men's Ex, Leon, Last, Daytona Bros, Mono Vintage Clothing, Gakken Mook Fashion Text
palaillaas tähä. loppukuusta palkkapäivän tienoilla itseä kiinnostais viel pistää tilausta menemään. ketkä messissä, kuinka monta lehteä about per naama?
No siis joo, edelleen mukana.

2-3 vois olla oma tarve.

Ilmoitus vaan deadlinesta, ni muistaa noi ilmoitella.
No itellä on just päinvastoin tapana hamstrata nimenomaan lehtiä. Just nyt vähän harmittaa että lahjoitin muutama vuosi sitten stadiin muuttaessani frendille 3 vuosikertaa vanhoja WADeja ja vähän sekalaisia Faceja. Se arvosti ja roudasi ne lentokoneella kotiinsa Amsterdamiin...

Huge ja 2nd mulle, jos joku tekee tilauksen.Voin kyllä mielelläni laittaa kiertoon, mutta mielelläni otan omani myös takaisin.

Asiaan liittyen: jos jotakuta kiinnostaa Monoclet stadissa, niin mulla on tuossa pari vuosikertaa (muistaakseni noin numerot 20-55) joita voin lainailla. Muutama uudempi Apartamento löytyy myös.

EDIT: 2x HUGE ja 2x 2ND mulle. Kaverille tulee samat.
Viimeksi muokannut oktopus, 22 Heinä 2013, 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
samat fiilikset, itse keräilijäsorttia. Toki lehdet voi luettua pistää kiertoon käymään, mut lähinnä aattelin poistaa sellaisia jotka haluais säilöö pidempään hyllyssä. 2ND Snapit gotta have em all.

oktopus vois tehdä foorumille kulttuuriteon ja skannaa monoclen photoshootit jonnekin :D hyvät #tyylit niissä
Jeps, pistetääs tulille nyt tää!

Nyt aikaa keskiviikkoon asti, tähän ketjuun lista lehdistä jotka tilaukseen. Itsellä ei oo luottokorttia, joten suuremman tilauksen tekeminen on aikamoista säätöä (siinä tapauksessa jengin tarttis siirtää mulle rahoja etukäteen jne). Jos tilaus alkaa paisua valtavaksi, tsiigataan mitä tehdään.

itselle tulis 2ND Snap! 3 &4 sekä Lightning Zero denim
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.