Oma Nepenthes-kokoelma on aika paisunut joten aika pistää vähälle käytölle jäänyttä kamaa eteenpäin maltillisin hinnoin.
Tuttuun tapaan joko nouto Larusta tai sit 6,90–8,90 € postikuluin pakettiautomaattitoimitus.

PÄIVITYS 8.4.2024
Lisätty monia EG:n paitoja. Pyrin mittailemaan tässä vielä noi.

***

Engineered Garments -BD

Kuva

Kuva

Ebaysta tilattu mutta liian lyhyeksi todettu ainakin mun preferensseillä. EG:n vanhan labelin ajoilta joten mitoitus on vähän lyhyempi kuin nykymalleissa, vaikka tää muuten aikalailla vastaa muulta fitiltä ja detskuilta 19th Century BD -paitaa.
Kevyttä flanellia ja härski mutta yllättävän helpostti toimitettava kukkakuosi. Paita näyttää kuvissa hitusen kontrastikkaammaalta kuin todellisuudessa.

Merkattu koko on Medium, mutta on mulle (180 cm) liian lyhyt vartalopituudelta. Muuten kuitenkin tilava, p2p jotain 56 cm luokkaa.
Käytetty ja hieman haalistunut mutta täysin ehjä nähdäkseni.

H: 35 €

***

VARATTU:
Engineered Garments -19thc Century BD

Kuva

Kuva

EG:n klassikkopaita. Jäänyt vähälle käytölle. PoW-kuosisa harmaata, mustaa ja valkoista, harmaat helmiäisnapit.
Kevyt ja ilmava kangas. Mainio käytetty kondis.

Koko: M

H: 45 €

***

EG Long Shirt

Kuva

Erikoistietäjämalli, joskin helmaa on lyhennetty alkuperäisestä tunikapituudesta. Jäänyt kuitenkin vähälle käytölle mulla joten kiertoon.
Väljä ja ilmava pop over -malli, ei kovin paksua kangasta.
Väri tumma oliivinvihreä.

H: 45 €

***

Engineered Garments x Beams Plus Railroad Cap

Kuva

Härski lippis kovalta yhteistyöltä. Ohutta ja kevyttä chambray-kangasta, mainio kesään. Valitettavasti tää oli mulle liian snadi... kuuppa about kokoa 59 ja tää selkeesti liian pieni. Kevyesti elastinen ympärystä kuitenkin eli ei välttämättä ihan niin nuuka fitin suhteen.
Käytettynä ostettu, moitteeton kunto.
Koko: M, arviolta 57–58 cm nupille.

H: 50 45 40 35 30 25 20 €

***

Rough & Tumble (RANDT)

Kuva

Daikin kakkokslafkalta lyhythihainen patchwork-paita ohuesta popliinikankaasta.
Itellä ei näemmä nää lyhythihaiset saa käyttöä joten joutaa parempaan kotiin.
Ostettu vähänkäytettynä eBaysta, moitteeton kondis.
Koko tts M.

MITAT:
P2P 55
Hartiat 45
Niska–helma 75

Mulla on muutama muukin paita samalta merkiltä ja EG:iin verrattuna näiden fitit on hieman "normaalimpia" ja helpompia.

H: 45 40 35 30 25 20 15 €
Viimeksi muokannut Erik, 09 Huhti 2024, 17:01. Yhteensä muokattu 48 kertaa.
Lue lisää alueelta Myydään tai katso uusimmat viestit.