Fossé Colline kirjoitti:Päivitys farkkuihin. 30 asteen pesussa lähti pituutta aika paljonkin (kokonaispituus 113,5cm-->110cm) ja vyötäröltäkin n. sentti. Kiilto lähti kokonaan ja nämähän näyttää todella ihan farkuilta. Harmi tämä pituus, sillä pitkäjalkaiselle ei kauheasti sovi jos tästä enää vähääkään rypistyessä lähtee mittaa. Saatan silti tilata varastoon toiset yhden isommassa koossa.

Viitsitkö laittaa uutta kuvaa pesun jälkeen? Alkanut itseäkin kiinnostamaan noi farkut.
tuomass kirjoitti:
Fossé Colline kirjoitti:Päivitys farkkuihin. 30 asteen pesussa lähti pituutta aika paljonkin (kokonaispituus 113,5cm-->110cm) ja vyötäröltäkin n. sentti. Kiilto lähti kokonaan ja nämähän näyttää todella ihan farkuilta. Harmi tämä pituus, sillä pitkäjalkaiselle ei kauheasti sovi jos tästä enää vähääkään rypistyessä lähtee mittaa. Saatan silti tilata varastoon toiset yhden isommassa koossa.

Viitsitkö laittaa uutta kuvaa pesun jälkeen? Alkanut itseäkin kiinnostamaan noi farkut.

Toki:

Kuva
Spoiler:
Kuva
Kuva


Joutuu varmaan käyttämään lahkeita käärimättä, mikä on selvedge-aivopestylle kova paikka.
Vaikuttavat kyllä erittäin lupaavilta tuohon hintaan. Itsellä kokemusta vain nuista Uniqlon slim stretch selvedgeistä ja ne kutistuivat pesussa kyllä käyttökelvottomiksi valitettavasti.
Onko kellään käryä miten Uniqlon tuuma- ja kirjainkokoisten housujen koot vertaantuu? Mulla on yhdet vanhat slim fit chinot jotka ei mahdu enää päälle. Vyötärön koko on lapussa 30", mitattuna 82 cm ja Uniqlon sivuilla 80 cm. Nyt sitten kattelin toista housumallia niiden sivuilta, jossa M-koon vyötäröksi ilmoitetaan 78 cm, eli ois pienimpi kuin 30" ?? Ei kai tyyliin 29" voi olla "Medium" -vyötärö vai nojaako nää johonkin aasialaisten erityiseen fysiologiaan?? Tilasin syksyllä noilta angle length relaxed fit trousers tjsp. koossa M mitä niiden koon mittaus ohjelma netissä suositteli, ja oli hirveet purjeet jalassa. Nyt ei sit tiedä oisko S liian pieni vai miten.

Onks tää tätä et kun on tottunu "vanity sizingiin" niin TTS tuntuu pieneltä...? Mun oikea farkku-vyötärökoko on nyt kai jotain 34" mut pidän amerikkalaisia 32" housuja, kun taas vyötärön ympärys on jotain >90 cm mikä ois XL Uniqlon kartoilla. Tällä hetkellä jalassa M-kokoiset KappAhlin shortsit. Somebody help pls
Mulla on aina ollut kaikki uniqlon housut mallista riippumatta S tai 30". Kaikki ovat olleet aikalailla saman kokoisia ja istuneet erittäin hyvin.
Lorenzo il Magnifico kirjoitti:Onko kellään käryä miten Uniqlon tuuma- ja kirjainkokoisten housujen koot vertaantuu? Mulla on yhdet vanhat slim fit chinot jotka ei mahdu enää päälle. Vyötärön koko on lapussa 30", mitattuna 82 cm ja Uniqlon sivuilla 80 cm. Nyt sitten kattelin toista housumallia niiden sivuilta, jossa M-koon vyötäröksi ilmoitetaan 78 cm, eli ois pienimpi kuin 30" ?? Ei kai tyyliin 29" voi olla "Medium" -vyötärö vai nojaako nää johonkin aasialaisten erityiseen fysiologiaan?? Tilasin syksyllä noilta angle length relaxed fit trousers tjsp. koossa M mitä niiden koon mittaus ohjelma netissä suositteli, ja oli hirveet purjeet jalassa. Nyt ei sit tiedä oisko S liian pieni vai miten.

Onks tää tätä et kun on tottunu "vanity sizingiin" niin TTS tuntuu pieneltä...? Mun oikea farkku-vyötärökoko on nyt kai jotain 34" mut pidän amerikkalaisia 32" housuja, kun taas vyötärön ympärys on jotain >90 cm mikä ois XL Uniqlon kartoilla. Tällä hetkellä jalassa M-kokoiset KappAhlin shortsit. Somebody help pls


Mulla on jotain shortseja kirjainkokoisena ja chinoja tuumakokoisena Uniqlosta, oma kokemus on että suunnilleen S = 30”, M = 32” ja L = 34”. Kaikki stretchiä sisältävä sieltä oleva on aika joustavaa ja antaa helposti tuuman periksi.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.