Onko kokemuksia särmän henleystä ("vaarinpaidasta")? Miten eroaa Merz B Schwaneniin? Matsku ainakin on eri, ja näyttäis toi Merzin henley olevan "perinteisemmän" näköinen ja särmä enemmän urheilukamaa.
No Särmän paitaa ei löydy itseltä mutta olen testannut pari kertaa. Fitti pitkähkö tts, kun taas Merz vähinkään kokoa ylös. Merino vs. puuvilla. Särmä venyy, Merz ei. Särmä on kuitenkin enemmänkin casual kuin sport peukaloreistä huolimatta. Särmän merino on aika paksua ja laadukkaan oloista. Olisin ostanut itse sen off-whiten version mutta lopettivat valmistuksen ennen kun ehdin, kun ei kuulemma liikkunut.
Onko kellään kokemusta Merz B. boxereista? Pitääkö näissäkin ottaa pari numeroa isompaa kuten T-paidoissa, ettei vaan löydä edestään kasaa lasten kalsareita ensimmäisen pesun jälkeen?
Mulla alkaa Isaian sprigistä paistaa polvien kohdalta valo läpi.

Kuva

Voiko tälle tehdä enää mitään? Ajattelin lähinnä, että saisko tonne sisäpuolelle jonkun vahvikkeen vielä. Tietysti ammattilaisen tekemänä.
Osaako joku suositella asiantuntevaa ja laadukasta pesulaa Helsingin seudulta? Päällystakkia ja pukua olisi tarkoitus viedä puhdistettavaksi. Tukisin mielelläni jotakin pienempää toimijaa isojen ketjujen sijasta. Ykköskriteerinä asiantuntemus ja hyvä lopputulos, kohtuullinen hinnoittelu tietysti plussaa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.