Olen tässä jonkin aikaa miettinyt tatuoinnin ottamista. Mitkä ovat suositeltavia paikkoja Helsingissä? Kyse pienestä kuvasta ilman väriä. Periaatteessa vain tulossa olisi vain ääriviivat.
Broidi on hakkauttanut vida locassa kädet (ja toisen pohkeen) täyteen mustetta. Hyvännäköistä jälkeä tehneet. Tatuata myös kuulemma hyvä. Onhan noita.

Meikäläisen leima muistaakseni otettu Blue Dragonissa.
^Kyllä. En vain jaksanut aloittaa/kirjoittaa aloitusviestiä.

Itselläni on jotenkin sellainen käsitys, että Legacy olisi se mesta.

Onko kenelläkään tatuointeja hauiksen sisäpuolella? Kipu ei niinkään kiinnosta, vaan onko paikka jotenkin muuten hankala. Jos nyt menen jotain ottamaan, en tosiaan halua rumaa ja tuhruista kuvaa.
Hyvä aihe... itseä kans kiinnostaa.
Aiheiden suhteen vaan vähän ymmyrkäisenä. Onko suositella mitään hyviä tärppejä jos haluis ottaa vähän genren historiaa ja konventioita haltuun?
Ja inspiksen kannalta venäläiset vankilatatskat kiinnostelee (kannattaa vilkaista populäärikulttuurin puolelta vaikkapa Eastern Promises -leffa, joka on muutenkin katsomisen arvoinen pätkä), mutta sellaista tai siitä inspiroitunutta kamaa ei ehkä tällä etäisyydellä imperiumista kuitenkaan viitsisi ottaa, ettei kukaan vahingossakaan pahastu. Ymmärtääkseni niihin kuviin suhtaudutaan jossakin määrin vakavasti.
Kyllä simppeli kuva luonnistuu "melkein" keneltä vaan. Itelle on laadun lisäks todella tärkeää, että tekijän kanssa on hyvä meininki. Jotkut kovat tekijät saattaa suhtautua simppeliin kuvaan nihkeästi mikä olis itelle ainakin selkeä merkki vaihtaa mestaa. Eli ehkä kannattaa tsekata hyviksi kehuttuja mestoja ja päättää sitten fiilispohjalta. Suosittelisin paikkaa missä ite oon ottanu kaikki kuvat, mutta sinne on vähintään 6kk jono.

Unelmissa koko selkä Shigen tekemänä. Tomo kävis myös.
Itellä on koko iän, ihan ala-asteelta lähtien kiehtoneet kaikki mahdolliset ja mahdottomat tatuoinnit. Ihmisenä olen kuitenkin sellainen, etten koskaan voisi näkyvää tatuointia otaa, joten ainoita järkeviä paikkoja olisi juuri käsivarret ja selkä. Selkään minulla onkin ollut jo vuosia tarkoitus saada otetuksi yksi kuva, mutta tahdon olla liian kriittinen tekijöiden suhteen. Shige olisi itsellänikin se, joka kuvan voisi tehdä anytime.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.