^ mukava kuulla, että tykkäsit talvisaappaista. Olen käyttänyt edelleen pääosin tennareita.

Minusta on ihan ok promota omaa vaatebrändiä, mutta pahoin pelkään tämän keskustelupalstan olevan huono kohde siihen. Tuollainen 19 euron hintainen printattu streetwear t-paita ei oikein osu kohderyhmään omien kokemuksien perusteella. Jatkossa ei kuitenkaan kannata tehdä sitä jokaisessa viestissä. Kaikkea hyvää kuitenkin ja toivotaan, että brändi menestyy.

Jotta tää ei menisi täysin ohi aiheen, viimeisin ostos alla:

Kuva

Oon ostellut myös parit farkut ja Margielan german army replicat valkoisena aikaisemmin. Vuonna 2021 voisi yrittää tukea jotain suomalaisia merkkejäkin. Marimekko voisi olla sellainen.
Erik kirjoitti:Barbour White Labelin Hiking Wax Jacket Kafkalta:

Kuva

Hyvään hintaan patron-lisällä ja 10% koodilla.

Muuttuiko tullit brexitin myötä Kafkan tilauksissa?
Saakeli, vaivauduin lukee DHL:n toimitusilmoituksen ja sieltä selvis että tullithan ne sieltä rapsahti maksettavaks :D
Ja siis Kafkallahan näyttää kuitenkin se Britti alv tippuvan pois, eli 20% siitä uk hinnasta (olettaen että vaatteilla on standard rate). Ite oon tässä tapellut yhden ruokapöydän kanssa, kun firma ei ymmärrä, että nuo uk alvit jää maksamatta ja ois kohtuullista vähentää ne hinnasta non-UK asiakkaille.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.