Täydet pisteet noille uusille lambswool rollneckeille myös. Mukavan paksuja ja ihan eri fiilis, kun merinovillaisissa. Koko TTS, siinä missä nuo lambswool crewneckit yksi koko alaspäin.
Uniqlolta ei ole aikaisemmin tullut tilattua. Tiistai-aamusta lähtien ollut order processing -tilassa. Onko toi vaan hidas kauppa lähettämään vai eivätkö päivitä niiden tilaustietoja?
Alas on vajonnut palvelu. Huippuvuosina saattoi tilaus kalliimmilla posteilla tulla jo seuraavana päivänä (tietysti oletusarvo nykyisessä nopeassa maailmassa), nyt on normiposteilla odotettu 25.9. aamusta saakka, että edes lähtisi matkaan.
Joo vuosi sitten näytin tähän ketjuun valittaneeni, että express shippingillä kesti viikon saapua kotiovelle. Taisivat silloin mainostaa 1 - 2 päivää sivuillaan.

Pari viikkoa sitten tilasin kamaa kun uusi UU-mallisto julkaistiin. Tilauksen laitoin 17.9. ja samana päivänä tuli sähköposti-ilmoitus, että paketti on lähtenyt matkaan. Taisi lopulta saapua ovelle 4 arkipäivää tilauksesta, eli aika hyvin. Tässä oli halvempi toimitus kyseessä. Aika isoa vaihtelua näyttää olevan ja itse en tuota express shippingiä ainakaan enää käytä.
Seamless down hooded parka, fitti/leveys millaista kokopolitiikkaa tämä on IRL? Kokotaulukon mukaan melko oversizea. S-koossa leveys 59,5cm ja XS koossa 56,5cm! Koossa olen S ja slimmistä tykkään, tosin takissa saa olla vähän tilaa. Mutta ei mitään jäätävää telttaa. Pitääkö tuosta ottaa S tai XS? (177/68 mitoilla mennään)
Takki vaikuttaa melko lyhyeltä joka onkin hyvä vastapaino Mac ja chesterfieldin vastapainoksi. Muutenkin asiallinen perustakki.

EDIT: Kokotaulukot eivät taida pitää tarkasti paikkaansa sillä mulla on merkin chesterfield koossa XS joka pitäisi olla rinnasta 55,5, todellisuudessa on hädin tuskin 50-51cm eli hiton kireä minulle.
Toi on melko TTS, mulla on tuo koossa L ja muuten kamat on L/52. On muuten asiallinen perustakki, oisko nyt kolmas talvi menossa melkein jokapäiväistä ajoa eikä juuri jälkiä näy.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.