Luvalla sanoen #supportyourlocal-ostokset ovat lähteneet lapasesta. Tässä osa kevään hankinnoista:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Sitten vielä Eklundin Samilta POW-villakankainen vaatturinpuku.
^ Itselläni kävi heti mielessä, että Gentan suunnittelema kello, toki tietäen ettei se oikein sitä enää voi olla. RO, Ingenieur ja Overseas vibat vahvat. Ja siis se kytköshän on nimenomaan Gentaan, ei AP:iin.

Ja siis en mitään kritiikkiä tällä tarkoita.
Hienoja ostoja yllä! Erityisesti kello sykähdyttää.

Itsekin olen tukenut turkulaista yrittäjää viime aikoina. Viime viikolla tilasin hiekanväriset pellavahousut Herrainpukimolta, toissapäivänä Vaatturi Eklundilta Scuderin tummansinisen irtotakin Loro Pianan Four Seasons -kankaalla, ja eilen tuli vielä tilattua keskiruskea pellavatakki Herrainpukimolta. Pari viikkoa aiemmin ostin lisäksi Cainelta puhelimitse Doekin vaaleat tennarit. Näillä seteillä kesää kohti!
moonshine kirjoitti:Mitkä tennarit ja onko hyvät?

Cornelianin peurannahkaiset ja malliltaan kohtuu väljät. Ovat ekat nahkatennarit menswear-puolella, niin hankala vielä näillä kilsoilla sanoa mitään paimavaa. :-)
joona kirjoitti:Kuva
Nice, kerro sit vähän fiiliksiä tosta! Olen kelannut, että vois hyvin riittää itelle makkariin.


Vertailupohjana toimii telkkarin kylkeen samaan aikaan tullut B&O Stage -soundbar. Soundbarissa on jykevämpi bassokokemus, mutta ei se Balancessakaan huono ole. Voi olla toki asetuskysymys ja toisaalta, action-leffoissa on luonnostaan matalat taajuuden munakkaammat, joita kuuntelen Stagen kautta.

Itse arvostan myös Beon appia, jolla voin soittaa musiikkia halutusta kaiuttimesta, eikä pätkimistä satunnaisia kertoja lukuunottamatta ole ollut. Vola ei kyllä kesken lopu Balancessa ja ruutia riittää. Sen ylitti vain vaimon kimeä huuto, kun kerran kokeilin miten ääni lähtee ja hän oli seinän takana makkarissa nukkumassa.

Pari tonnia oli aika kova hinta, no sain pari hunttia rabattia kun olin jos ostanut telkkarin soundbarin kanssa, mutta lasken arvoa tyylille. Ja kuten sanoin, hemmetin hyvä äänimaailma tässä on. Ehkä kuvaavin sana kaikesta on pehmeä, esim. videoneuvotteluita on kiva kuunnella Balancen kautta, kun voi pitää äänet riittävän suurena ilman pään räjähtämistä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.