Merinovillaneuleen venyttely takaisin mittoihin? Jos löytyy koeteltuja pirkkaniksejä, niin saa neuvoa.

Pusero tahriintui, heitin villapesuohjelman kautta. Tahra lähti, mutta neule tuntuu päällä 0,5 kokoa liian pieneltä.

Vaihtoehtoisesti saa vinkata, jostain uuden Oatmeal/Sand-värisen merinoneuleen.
Hyvälaatuisen merinon voi ihan huoletta venytellä kosteana muotoonsa. Jos ei muuten niin vedä se hiukan kosteana päällesi ja venytä sitten kropan mukaan. Venytyksen jälkeen normaalisti kuivumaan, mielellään tasoon ei roikkumaan. Villaneulos menee aina hiukan kasaan pestäessä ja täten tuntuu kutistuneelta.
Kuno kirjoitti:
jk- kirjoitti:Omistaako kukaan Rikun "Island dunkkeja"? Vähän kiinnostelis, mutta olen kuullut huhuja että ovat huonot jalassa.


Just tilasin kun löytyi "halvalla" omassa koossa. Voin raportoida kun tulee perille.


Tuliko nämä ikinä perille?
juha kirjoitti:Mulla on just noi Yankon chelseat ja toiset mokkaisena. Hyvää kamaa. Mielestäni Yankot on vähän hienostuneemmat kuin Loaket. Laadusta en osaa sanoa mitään, mutta eipä sillä tämän hintaluokan kengissä ole oikein mitään käytännön merkitystä.


Onko noissa leveempi toi suuaukko kuin loakeissa vai kuvittelenko vaan?
jk- kirjoitti:
Kuno kirjoitti:
jk- kirjoitti:Omistaako kukaan Rikun "Island dunkkeja"? Vähän kiinnostelis, mutta olen kuullut huhuja että ovat huonot jalassa.


Just tilasin kun löytyi "halvalla" omassa koossa. Voin raportoida kun tulee perille.


Tuliko nämä ikinä perille?


Joo, tänään oli ekaa kertaa duunissa jalassa pidemmän ajan. Mun mielestä ovat kyllä oikeastaan tosi mukavat. Yllättävän matalat kengät, ainakaan kuvista en itse hahmottanut kunnolla. Pohja on tosi pehmeä, tulee mieleen Vanssit. Fitti on tosi reilu niin kuin kait Owensseissa yleensäkin, itsellä normaalisti 44,5-45,5 kokoisia kenkiä ja nämä istuu just hyvin 43.

Parin päivän testailun perusteella jatkoon menee.
pnza kirjoitti:Merinovillaneuleen venyttely takaisin mittoihin? Jos löytyy koeteltuja pirkkaniksejä, niin saa neuvoa.

Pusero tahriintui, heitin villapesuohjelman kautta. Tahra lähti, mutta neule tuntuu päällä 0,5 kokoa liian pieneltä.

Vaihtoehtoisesti saa vinkata, jostain uuden Oatmeal/Sand-värisen merinoneuleen.


Merinon venyttäminen mietyttää myös itseäni atm. Ostin merinoneuleen ja pikkuisen on ahtaan oloinen. Lähinnä ongelma on, että hihat ovat sentin liian lyhyet ja hartioista siinä ja siinä. Onko mitään järkeä koettaa venyttää. Palauttaa ei viitsisi ja muuten paita miellyttää todella paljon. Miten pnzalla onnistui venyttäminen?
Tsesiii kirjoitti:
pnza kirjoitti:Merinovillaneuleen venyttely takaisin mittoihin? Jos löytyy koeteltuja pirkkaniksejä, niin saa neuvoa.

Pusero tahriintui, heitin villapesuohjelman kautta. Tahra lähti, mutta neule tuntuu päällä 0,5 kokoa liian pieneltä.

Vaihtoehtoisesti saa vinkata, jostain uuden Oatmeal/Sand-värisen merinoneuleen.


Merinon venyttäminen mietyttää myös itseäni atm. Ostin merinoneuleen ja pikkuisen on ahtaan oloinen. Lähinnä ongelma on, että hihat ovat sentin liian lyhyet ja hartioista siinä ja siinä. Onko mitään järkeä koettaa venyttää. Palauttaa ei viitsisi ja muuten paita miellyttää todella paljon. Miten pnzalla onnistui venyttäminen?


Takaisin kauppaan vaan. Ei tule pysyvästi isonemaan vaikka miten venyttäisit jos siis kyseessä on laadukas neulos.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.