Kiitos collabo-näkemyksistä.

Se, mikä näissä on mietityttänyt, on yhteistyökumppanin mahdollinen halukkuus kerätä katetta välikätenä ja/tai teetättää eriä materiaali-/laatukompromisseilla. Tricker'sin ei tietenkään kannattaisi tällaiseen kikkailuun lähteä ihan mainehaitankin takia. Toisaalta eri off-the-peg-mallien välillä huhutaan olevan laatueroja ja vielä enemmän MTO- ja OTP-tuotannon välillä, joten ehkä ihan kaikki kengät eivät lähde pajalta yhtenäisellä laadulla.

Niin tai näin, niin kuuden vuoden takaiset Bureau-collabo-buutsit tuli vastaan oikeankokoisina ja kohtuullisella diilillä. Tarkastellaan laatua lähemmin jahka saapuvat.
Ainakin the bureau belfast ja kafkan trickers collabot on olleet vain mto-kenkiä normaalin kokoelman ulkopuolelta. Väittäisin laadun olevan samaa kuin normaalisti.
Onko kenelläkään kokemusta/tietoa Gantin kenkien laadusta? Työhypoteesi tietysti on, että laatu on surkea, mutta kiinnostaisi kuulla, jos jollain on faktatietoa asiasta.

Kyseiset kengät siis kiinnostaisivat: https://www.careofcarl.fi/fi/artiklar/g ... suede.html

Disclaimer turhan mouhotuksen vähintämiseksi: Minustakin Gant on erittäin ankea merkki, mutta ne ole löytänyt vastaavanlaisia chukkia, jotka miellyttäisivät silmää. Sen takia voisin tällä kertaa jättää merkin huomiotta, jos laatu olisi edes kohtalainen. Toki jos on ehdottaa jotain hyvin vastaavanlaisia kenkiä joltain oikealta merkiltä, niin kiinnostaa. Olen kuitenkin selannut koko internetin läpi ja en ole löytänyt toisia, jotka vastaisivat mieltymyksiä (mahdollisesta Gant-hyväksynnästä huolimatta olen aika kenkäautisti).

Kiitos ja anteeksi!
^^Ja vielä... Ei Gantissa ole mitään vikaa. Itse rakastan PRL:ää, mut en ikinä ostaisi niiden kenkiä. Tää on vähän sama kun vaatemerkkien kellot.
babar kirjoitti:^Church's Ryder 3 ja Loake Kempton/Pimlico on ne mitä sun pitäisi katsoa.


Kiitos vinkistä, mutta nämäkin löysin aikanaan internetistä ja ei jatkoon (liian sirot, formaalin oloiset ja muutenkin kengän muoto ei miellytä = makuasioita)
marccu kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta/tietoa Gantin kenkien laadusta? Työhypoteesi tietysti on, että laatu on surkea, mutta kiinnostaisi kuulla, jos jollain on faktatietoa asiasta.

Kyseiset kengät siis kiinnostaisivat: https://www.careofcarl.fi/fi/artiklar/g ... suede.html

Disclaimer turhan mouhotuksen vähintämiseksi: Minustakin Gant on erittäin ankea merkki, mutta ne ole löytänyt vastaavanlaisia chukkia, jotka miellyttäisivät silmää. Sen takia voisin tällä kertaa jättää merkin huomiotta, jos laatu olisi edes kohtalainen. Toki jos on ehdottaa jotain hyvin vastaavanlaisia kenkiä joltain oikealta merkiltä, niin kiinnostaa. Olen kuitenkin selannut koko internetin läpi ja en ole löytänyt toisia, jotka vastaisivat mieltymyksiä (mahdollisesta Gant-hyväksynnästä huolimatta olen aika kenkäautisti).

Kiitos ja anteeksi!

Kaveri on Gant-fani ja hänellä oli Gantin chukkat muutama vuosi sitten. Pohja irtosi parin viikon jälkeen ja meni valittamaan liikkeeseen, josta kengät osti. Sai rahat takaisin tai jonkun lahjakortin tilalle.

Nykyisin hänellä on Loakea ja Red Wingiä.
babar kirjoitti:^^Ja vielä... Ei Gantissa ole mitään vikaa. Itse rakastan PRL:ää, mut en ikinä ostaisi niiden kenkiä. Tää on vähän sama kun vaatemerkkien kellot.

Tähän sama. En näe Gantissa mitään vikaa. Joskus tuntuu, ettei jostain vaatemerkistä pidetä, koska sitä saa kaikkialta. Ihan ok perusvaatteita. Edelleenkin pari paitaa Gant Ruggerilta. Ei ole mitään käsistystä Gantin kengistä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.