Itselläni on ollut Loaken burgundi 771:et joissa oli vastaava pinnoite. Kesti todella hyvänä omassa käytössä parin vuoden ajan, kunnes myin kengät eteenpäin. Ei mitään valittamista! Olivat todella kätevät loska- ja kurakengät.
Kyinka hyvin nuo muuten hengittävät? Onko suurta eroa perus-vasikannahkaisiin?

Itse mennyt sateilla ja loskakeleillä pitkälti vahanahkaisilla Blundstoneilla ja Bexleyn chocolate-nahkaisilla Kenteillä ja Watfordeilla. Joskus myös Tricker'sin Matlockeilla. Tykännyt kävelykenkinä Sandersin Hampsteadeista ja miettinyt välillä mustien vahanahkaisten hankintaa.
Juuri tuollaisia chr:n linkin infoja vastaavia kokemuksia minulla on bookbinderista, tosin ei ihan ylimmäisen hyllyn merkeiltä.

Tricker's on siitä mukava puoti, että vastaavat tiedusteluihin nopeasti. Tässä oma näkemyksensä: "Bookbinder leather that Tricker’s uses is a calf leather that has been thinned down and then a coated finish is added to the leather to make it shiny."

Alan kallistua tässä linjalle, että voisihan tuota kokeilla. Yhtään W2298-lestisiä ei ole ollut, joten koko vielä pohdituttaa. Mm. derbyjä merkiltä löytyy, ja niissä ysikoon tilava 4444-lesti osuu mukavasti. Ehkä Mawsleyt tuosta sitten puolikkaan isompina.
W2298 on omaan jalkaan aika lailla saman tuntuinen kuin 4497. Ja 4444 sitten Tosiaan selkeästi tilavampi, mutta silti itsellä pituuden vuoksi nämä kaikki samaa kokoa.

Jos 4444 istuu kuitenkin suht napakasti ohuehkolla sukalla, niin puoli numeroa isompi varsinkin varrellisessa ja ehkä vähän paksumman sukankin kanssa pidettävänä voisi olla W2298:ssa aika kohdillaan.
U-Haul kirjoitti:Kyinka hyvin nuo muuten hengittävät? Onko suurta eroa perus-vasikannahkaisiin?


Sanoisin että hengittävyys aika samaa luokkaa kuin cordovanissa. Eli ei nää mitkään tennarit ole, mutta toisaalta ei mua ole haitannut.
Yhteen Berg & Bergin neuleeseen tullut mulla jotain pientä purkauman alkua, harmittaa kun neule on muuten kestänyt kovasta käytöstä huolimatta ihan mintissä kunnossa. Osaakohan kukaan ompelija Helsingissä tai Jyväskylässä korjata tollaisia? Kuulisin suosituksia mielelläni
tomppa kirjoitti:Yhteen Berg & Bergin neuleeseen tullut mulla jotain pientä purkauman alkua, harmittaa kun neule on muuten kestänyt kovasta käytöstä huolimatta ihan mintissä kunnossa. Osaakohan kukaan ompelija Helsingissä tai Jyväskylässä korjata tollaisia? Kuulisin suosituksia mielelläni

Jyväskylässä ehkä Alpan porukka, mikäli korjaavat myös muiden tuotteita? Osaamista luulisi löytyvän.
Mitä kokemuksia LL Beanista tilatessa? Satkun tilaukselle tulisi ”unpaid duties and taxes” toimituksella 28€ postit, ”prepaid duties and taxes” kustantaa 47€. En ole hirveästi Pohjois-Amerikasta tilaillut, aikanaan ei Unbranded Brandin farkuissa tullut mitään tulleja päälle.

Lähinnä kiinnostaa, että jääkö nuo LL Beanin paketit helposti tulliin ja onko tuo niiden tarjoama prepaid -vaihtoehto ihan pätevä?

Tänään päättyy siis -25% alennus kaikesta koodilla BIG25.

E. Tuo prepaid onkin yhteensä 81€, joten siihen kusetukseen ei kannattane hairahtua.
Viimeksi muokannut Fossé Colline, 27 Loka 2019, 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.