Hienot Solovairit alspella ja sopuhintaan vielä.

Itse riensin Ervingille innoissani pari viikkoa sitten samojen kenkien perässä, kun netissä näytti, että omaa kokoa olisi vielä hyllyssä. Nettilistauksesta piti kuitenkin täpätä ympyrä, jotta selviää, onko kokoa jäljellä. Omaani ei tietenkään ollut.

Ostin sitten pitkän harkinnan ja sovitteluiden jälkeen Tricker'sin Stowit. Lesti on sen verran leveä, että UK8.5 on noista minulle sopiva, vaikka yleensä mennään ysillä alkavalla. Kävi klassinen kämmi ko. merkin kanssa: myyjä kivenkovaa väitti, että ovat kasipuolet enkä älynnyt pyytää kuvaa varren merkinnöistä. 8.5 -merkinnässä jälkimmäinen numero on tosiaan lesti, joten kasipuolet merkitään 8 1/2.5.

Ovat nyt myynnissä/vaihdossa torin puolella, kun en jaksaisi aloittaa palautusrumbaa.
Ostinhan minä muuten "foorumipoistona" edesmenneet hypetys NB:t.

Kuva

Päälle vähän uutta tuoksua testiin.
Kuva
Viimeksi muokannut alspe, 26 Loka 2019, 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep Gambardella kirjoitti:Hienot Solovairit alspella ja sopuhintaan vielä.

Itse riensin Ervingille innoissani pari viikkoa sitten samojen kenkien perässä, kun netissä näytti, että omaa kokoa olisi vielä hyllyssä. Nettilistauksesta piti kuitenkin täpätä ympyrä, jotta selviää, onko kokoa jäljellä. Omaani ei tietenkään ollut.

Ostin sitten pitkän harkinnan ja sovitteluiden jälkeen Tricker'sin Stowit. Lesti on sen verran leveä, että UK8.5 on noista minulle sopiva, vaikka yleensä mennään ysillä alkavalla. Kävi klassinen kämmi ko. merkin kanssa: myyjä kivenkovaa väitti, että ovat kasipuolet enkä älynnyt pyytää kuvaa varren merkinnöistä. 8.5 -merkinnässä jälkimmäinen numero on tosiaan lesti, joten kasipuolet merkitään 8 1/2.5.

Ovat nyt myynnissä/vaihdossa torin puolella, kun en jaksaisi aloittaa palautusrumbaa.


Voippörkele. Tricker's kaupoilla jatkossa aina valokuva siitä koosta/koodeista or No deal. Muistaakseni oon kapsahtanu samaan ansaan.
Jep, "hauskaa" tässä on se, että kyseessä ei suinkaan ollut ensimmäinen pari ko. merkiltä ja tiedän hyvin tuon kokomerkintöihin liittyvän sekaannusvaaran. Näin ollen kysyin myyjältä, että onhan itse kengissä kasipuolen merkinnät varren sisäpuolella, johon vastasi, että juuri näin on.

Tiedä sitten miksi oletin myyjänkin tietävän tämän hämmennysansan enkä pyytänyt kuvaa.
Turhauttavaa. Mutta Tricker'skin olisi joskus aikoinaan voinut päättää käyttää jotain muitakin numeroita noista leveyksistään kuin juuri 5 ja 6. Mutta kyllä nuo kaupaksi käy. Suht yleinen koko ja hyvä väri.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.