summer of george kirjoitti:Uniqlon saitti aiheuttaa hermoromahduksen.

Mobiilina se vasta kamala onkin. Jostain syystä alennustuotteiden filtteröinti saatavilla olevan koon mukaan ei ole toiminut ainakaan vuoteen.
M.J.A kirjoitti:Onko kukaan hommanut itelleen tätä rotsia


Minulla kävi kääntymässä. Palautin, koska ei fitannut omaan runkoon.

Rakenteellisempi kuin hevostallifliissit, mielestäni lähempänä paitatakkia tai takkia. Kankaan pinta muistaakseni sileähkö tyyliin villakangastakki, eikä erityisen pörröinen tai nyppyinen.
Oon kyttäillyt että millon noita U-paitoja tulisi takaisin varastoon, niin odotellessa voisi kysäistä että kuinka istuvat vrt. Supimoihin? Tutkimusteni mukaan rennommin, mutta onko tarvetta ottaa sizedownia jos haluaa normaalin istuvuuden? Supimassa L on sopiva.
Mielestäni ei tarvetta. Riippuu tosin ruumiinrakenteestasi ja tottumuksistasi - hoikalle kaverille, joka on tottunut slimmiin fittiin, U samassa koossa voisi tuntua hyvinkin reilulta.

Muistan joskus käyttäneeni M-koon supimaa, ja tilasin Uta S-koossa, eivät tuntuneet miellyttäviltä, olivat liian pieniä.

Tällä hetkellä käytän U-paidoissa L-kokoa (rento, mutta ei ylisuuri istuvuus) ja XXL-kokoa (oversize fit king). Jos tilaisin supimaa ja haluaisin myötäilevän, "tailored"-tyyppisen fitin, ottaisin L-koon.
Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Jos on kahden koon välillä, ottaisin pienemmän, mutta en muuten ottaisi kokoa pienempää. Kokoero normisupimaan on ehkä 0,5 kokoa.
summer of george kirjoitti:
Tänäänhän saitille on tullut JW Anderson -kollabo, mut harmi vain, että se on kamalan tylsä.


Perun puheitani.

Uniqlon JW Anderson -malliston samettihousut ehdottomasti jatkoon! Koko L vastaa about tuumakokoa 34x30. Pikaisesti sovitettuna laatu on kohdallaan. 50 euroa ei ollut paha hinta noista housuista.

Käytin ekaa kertaa sitä nopeampaa toimitusta. Tein tilauksen eilen iltapäivällä. 24 tuntia myöhemmin kävin hakemassa paketin noutopisteestä.
anttijucc kirjoitti:
M.J.A kirjoitti:Onko kukaan hommanut itelleen tätä rotsia


Minulla kävi kääntymässä. Palautin, koska ei fitannut omaan runkoon.

Rakenteellisempi kuin hevostallifliissit, mielestäni lähempänä paitatakkia tai takkia. Kankaan pinta muistaakseni sileähkö tyyliin villakangastakki, eikä erityisen pörröinen tai nyppyinen.


Miten yleisesti ottaen hoidat nuo palautukset uniqlolle? Kiinnostaisi muutamat housut, mutta ei oikein viitsisi ottaa riskiä istuvuuden suhteen, jos palautus pitää maksaa omasta pussista.
walrussen kirjoitti:
anttijucc kirjoitti:
M.J.A kirjoitti:Onko kukaan hommanut itelleen tätä rotsia


Minulla kävi kääntymässä. Palautin, koska ei fitannut omaan runkoon.

Rakenteellisempi kuin hevostallifliissit, mielestäni lähempänä paitatakkia tai takkia. Kankaan pinta muistaakseni sileähkö tyyliin villakangastakki, eikä erityisen pörröinen tai nyppyinen.


Miten yleisesti ottaen hoidat nuo palautukset uniqlolle? Kiinnostaisi muutamat housut, mutta ei oikein viitsisi ottaa riskiä istuvuuden suhteen, jos palautus pitää maksaa omasta pussista.


Paypalin refunded returns.
https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/refunded-returns
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.