En omista mitään makian vaatteita enkä aio hankkiakkaan, mutta toi graafinen ilme on imo. kivempi kuin 95 %:lla kilpailijoista. Toisaalta mulla onkin purjevene.
Tadu kirjoitti:Eikös tää Makia oo ”nuorekkaiden keski-ikäisten” juttu? Ei pahalla keski-ikäisiä kohtaan, itsekin koen keski-ikäinen olevan. Mutta ymmärrätte varmaan minkälaista ihmistyyppiä tarkoitan.


Itse muistan jonkun tv-ohjelman, jossa Vesku Loiri jollotti ja jututti vieraita jossain leirinuotiolla Makian vaatteissa.

En ole tuon jälkeen edes harkinnut. Enkä kyllä ennenkään.

Juu, ja olen tukevasti keski-ikäinen.
Hirveetä paskamyrskyä... toihan on modus operandi streetwear-brändeillä jenkeissä. Erityisesti Fuct noihin erikoistunut.

Kuva

Kuva

Kuva


Kuva

Kuva

Kuva

Toki ehkä Makian casessa ongelmana se et noi ei oo selkeesti hommageja / refejä vaan jäljet on lakaistu piiloon.

Anyway, onneksi asiaa on käsitelty myös PiF:llä.
Makia on minun mielestä ryvettynyt logo-kohussa, mutta eipä nuo vaatteet ja kengät muutoinkaan hirvittävän omaperäisiä ole.

Jos tykkää kulkea homage-tuotteissa, niin silloinhan tuo on erinomainen valinta!
HS 10.10.2019: ”Fiilistellään jotain juttuja ja tuodaan niitä uudestaan esille. Referointi on fiilistelyä eikä kopiointia”.

Itsekin erehdyin käyttämään väärää termiä. Eli kun seuraavan kerran jäät kiinni juoksukaljojen kanssa, kerro vain ”fiilisteleväsi”.

Kyllä tämä kriisiviestintä ampuu joka aamu firmaa omaan polveen.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.