Missä stadissa hyvin värejä ja malleja PRL pikeepaidoista? Stokkalta ei oikein löytynyt kuin navya kolminappisena ja ostin yhden ajatellen, että tilaan netistä pari muissa väreissä. Näitähän on vaan sitten sataa eri variaatiota pelkän värin lisäksi niin materiaalin, fitin kuin nappiluvunkin osalta. ENDiltä ei tule posteineen yhtään kivijalkaa edullisemmaksi ja Yoox sanoo kaikessa, että large fit, choose smaller size. Noh, itehän olen just M-kokoisena päivittämässä koko värisuoraa slim L-kokoon joten ristiriitainen kokotieto ei rohkaise tilaamaan vaikka palautukset pelais. Olisi siis mukava sovittaa.

Stokka ei myöskään kuulemma myynyt Lacosten tai Fred Perryn rättejä eli saa vinkata niidenkin osalta. Tosin Perryissä taitaa olla vauhtiraidat ja itse haen plainia.
Spectator kirjoitti:Stokka ei myöskään kuulemma myynyt Lacosten tai Fred Perryn rättejä eli saa vinkata niidenkin osalta. Tosin Perryissä taitaa olla vauhtiraidat ja itse haen plainia.


Volt myy ainakin Lacostea. Valikoima ei ole laaja, mutta siellä voi sovitella koon ja ostaa jos natsaa ja lisää voi tilata sitten vaikka Zoovillagesta.
Spectator kirjoitti:Missä stadissa hyvin värejä ja malleja PRL pikeepaidoista? Stokkalta ei oikein löytynyt kuin navya kolminappisena ja ostin yhden ajatellen, että tilaan netistä pari muissa väreissä. Näitähän on vaan sitten sataa eri variaatiota pelkän värin lisäksi niin materiaalin, fitin kuin nappiluvunkin osalta. ENDiltä ei tule posteineen yhtään kivijalkaa edullisemmaksi ja Yoox sanoo kaikessa, että large fit, choose smaller size. Noh, itehän olen just M-kokoisena päivittämässä koko värisuoraa slim L-kokoon joten ristiriitainen kokotieto ei rohkaise tilaamaan vaikka palautukset pelais. Olisi siis mukava sovittaa.

Stokka ei myöskään kuulemma myynyt Lacosten tai Fred Perryn rättejä eli saa vinkata niidenkin osalta. Tosin Perryissä taitaa olla vauhtiraidat ja itse haen plainia.


Aleksanterinkadulla on tätänykyä PRL:n liike, siellä nyt luulisi olevan laajin valikoima.
Jotkut järkevän näköiset vedenpitävät tai ainakin sitä hylkivät sneakerit. Eikö kukaan valmista tällaisia? Nilkkureiden ja maihareiden aika on vasta myöhemmin syksyllä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.