Käyttääkö kukaan Converse All starseilla erilisiä pohjallisia jotta kengästä saisi tukevamman ja mukavamman tuntuisen? Omaan makuun ne on liian jumppatossut, saisi olla paksumpi ja kiinteämpi pohja, ehkä pieni kannan nostokin olisi jalalleni hyvä. Kunnolliset lenkkaripohjalliset varmaan jees, mutta mielessä kävi myös korkkipohjalliset.
^ 1970s malli on huomattavasti mukavampi ja siinä on pehmustetta pohjassakin. Tasapohjaiset tennarit matalalla pohjalla kuten Converse ei ole mukavimmasta päästä. Varmaan noihin jonkin mukavamman sisäpohjallisen saa, jos vain mahtuu. Kokeilemalla selviää. Molemmat Converset testanneena ei olisi paluuta tuohon alkuperäiseen One Starin ja 70s mallin jälkeen.
Oon käyttänyt 70s conversen sisään ohuet nahkapohjalliset jotta kengät eivät tuntuisi niin nahkeilta hikoilun myötä.
babar kirjoitti:Kuva
On se huvittavaa miten vaikeaa tälläisten suht perus-Jordanien ostaminen on nykyään.


Ykköset on kyllä vaikea saada, hype on ilmeisen kova edelleen. Itse onnistuin jollain ihmeellä saamaan nämä SNKRS-apin kautta. Ekaa kertaa n. 10 yrityksen jälkeen.
^Mulla ilmeisesti lopulta onnistui Footlockerin kautta. :D

Mikäs sitten on konsensus AJ 1 MIDien kanssa? Ovatko MIDit oikeat AJ ykköset? Vai onko High OG ainoa oikea?
Puristien mukaan ainoat oikeat (ilmeisesti) on ne mallit millä MJ itse pelasi, siis high OG:t ja vain ne pari alkuperäistä colorwayta.

Mut joo yhdet OG ykköset omistaneena laatuerot midien ja OG mallien välillä on aika selkeät. Nahka mun High OGssa on aika paljon parempaa kuin mideissä. Toki ei näissä mistään crocket & joneseista puhuta.
SNKRS-app on ihan kusetusta. Netin eurooppalaiset kaupat myyvät yleensä edullisemmin ja kengät saa helpommin. SNKRS on aina sold out ihan riippumatta siitä, menikö ne tennarit vai ei.

Näistä kannattaa katsoa ainakin:
-BSTN
-43einhalb
-Solebox
-snkrs.com (ranskalainen, ei liity Nikeen)
-Sneakersnstuff
-OneBlockDown
Spectator kirjoitti:SNKRS-app on ihan kusetusta. Netin eurooppalaiset kaupat myyvät yleensä edullisemmin ja kengät saa helpommin. SNKRS on aina sold out ihan riippumatta siitä, menikö ne tennarit vai ei.

Näistä kannattaa katsoa ainakin:
-BSTN
-43einhalb
-Solebox
-snkrs.com (ranskalainen, ei liity Nikeen)
-Sneakersnstuff
-OneBlockDown



Tämä! Esim. Jordan 6:et meni hetkessä apistä, mut ostin omani Jumbosta ja 20€ halvemmalla. SVD:stä kans paljon kokemuksia ja pelkkää positiivista. Löytyy välillä myös törkeitä alennuksia... esim Rick Owensin saappaat tuli hankittua -80% diilillä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.