Pari kesää ollut itsellä C&J Sydneyt snuff suedena ja ovat kyllä loistavat laadultaan. Lesti myös aika täydellinen loaferiin: menee rennoissa seteissä mutta myös puvun kanssa. Uskoisin Cainelta löytyvän myös nämä kokeiltavaksi.
^Jos ostaa Better Sweater Vestin, niin on vähemmän nukkaantuvaa pinta-alaa. :D

Mikä väri? Oon lukenut arvosteluja, joissa valitetaan aiheesta. Mulla on musta Better Sweater Vest, joka on vain vähän nukkaantunut kyljistä, muttei muuten.
Itsellä se harmaankirjava ja aika paljon jo käytetty ja nukkaantuu ihan hyvin kyllä. Varmaan jotenkin liittyy tuohon, että on normaalista "nukkafleecestä" poiketen tuollaista kudottua. Siistin juuri omani äskettäin läpi pikkusaksilla. : ) Tosin aika hyvin hukkuvat tuohon kirjavuuteen.
Moro,

Heitetään tänne oma ostoilmoitukseni, jos jengillä olis vinkkaa mestoja joita mun kannattaisi kattoo läpi. Eli kaikki uudetkin kiinnostaa.

”Etsin Tricker'sin ja Frans Boonen collabokenkiä ( https://www.pinterest.ie/pin/2251806685 ... login=true ). Voi myös ehdottaa vastaavantyylisiä. Sävykartta vihreä - ruskea ja myös bootsit mahdollisia. Koot UK 9 - 9.5. Tulee teettämälleni 20'luvun vintage-puvulle kaveriksi.”
Mitäs vaihtoehtoja on pitkissä ja ohuissa japanihenkisissä villatakeissa? CDG olisi ihq, mutta tekee reilun loven finansseihin. Onko foorumijäärillä, näppituntumaa päätyykö näitä ikinä alennuskarkeloihin.
Kuva
Olisi tarkoitus ostaa mustat monkey bootsit. Saa vinkata eri valmistajia ja malleja. Trickersin Ethanit ovat kyllä hienot, mutta ei ole valikoimassa mustia.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.