Itse itselleni vastaten, syötiin Kalf & Hansenissa kunnon kotiruokaa, Meno Malessa todella hyvät napolilaiset pizzat ja Cafe Nizzassa ihan kelpo neljän ruokalajin illallinen. Drop Coffee ja Cafe Pascal sekä leipomoketju Fabrique toimivat myös.
Napoliaisista pizzoista täällä viel sen verran, että Meno Male (oon käynyt sekä Vasastanin että Östermalmin rafloissa) on kova, siitä vielä snadisti parempi on 450 Gradi, joka sijaitsee vähän pidemmällä Lidingössä. Varsinkin kesällä se on kyllä matkan arvoinen rantaterden takia. Testattu myös Giro Sveavägenillä (3/5 -tasoa) ja Bistro Bananas Södermalmilla (1,5/5).
Onko päivitettyjä vinkkejä kaupoista missä käydä Tukholmassa?

Kohteena ainakin Skoaktiebolaget ja Gabucci.

Ravintola- ym. Vierailukohdevinkit myös tervetulleita.
Lausa kirjoitti:Onko päivitettyjä vinkkejä kaupoista missä käydä Tukholmassa?

Kohteena ainakin Skoaktiebolaget ja Gabucci.

Ravintola- ym. Vierailukohdevinkit myös tervetulleita.

Olikohan niin että Skoaktiebolaget siirtyi ainoastaan nettikauppaan eli liike lopetti.
Hypersauna kirjoitti:
Lausa kirjoitti:Onko päivitettyjä vinkkejä kaupoista missä käydä Tukholmassa?

Kohteena ainakin Skoaktiebolaget ja Gabucci.

Ravintola- ym. Vierailukohdevinkit myös tervetulleita.

Olikohan niin että Skoaktiebolaget siirtyi ainoastaan nettikauppaan eli liike lopetti.


Joo niin luulin myös. Ilmeisesti kuitenkin ajanvarauksella sinne pystyy menemään sovittamaan kenkiä. Ainakin vastasivat mulle et se sopii kun kyselin. Taitaa tuolla sivulla lukea mykyään et showroom by appointment only.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.