Tadu kirjoitti:Halpoja PITKIÄ t-paitoja syvällä v-aukolla aluspaidoiksi? Pitää olla 100% puuvillaa.

Uniqlon Airismit olisivat hyviä jos olisivat puuvillaa. Puuvillaiset taas kutistuvat pesussa liian lyhyiksi eivätkä pysy housuissa.

En keksimälläkään keksi miksi aluspaidan pitäisi olla puuvillaa joten sinuna luopuisin tästä erikoisesta kriteeristä ja ostaisin Airism
fae kirjoitti:
Tadu kirjoitti:Halpoja PITKIÄ t-paitoja syvällä v-aukolla aluspaidoiksi? Pitää olla 100% puuvillaa.

Uniqlon Airismit olisivat hyviä jos olisivat puuvillaa. Puuvillaiset taas kutistuvat pesussa liian lyhyiksi eivätkä pysy housuissa.

En keksimälläkään keksi miksi aluspaidan pitäisi olla puuvillaa joten sinuna luopuisin tästä erikoisesta kriteeristä ja ostaisin Airism

Ainakin omalla iholla Airism ja keinokuituiset paidat tuntuvat epämiellyttävältä sekä mielestäni hikoiluttavat. En hikoile puuvillaisella aluspaidalla kuitenkaan, joten jonkinlainen yhteensopivuusongelma tässä on. Olen kokeillut airismia ja heattechia molempia.

Kesällä kun on kuuma en pidä aluspaitaa ollenkaan.

En ihan täysin ymmärrä tätä Airism-hypeä, mutta ei mun tarvitsekaan. Fitti ja kaula-aukkohan noissa on tosiaan just sitä mitä haen.
Itse olen käyttänyt ihan noita Uniqlon 2-packien harmaita v-aukkoisia paitoja. Minusta ovat riittävän pitkiä ja toimivat hyvin kauluspaitojen alla. Itse testasin kanssa airismia enkä tykännyt, menivät kierrätykseen.
eakin kirjoitti:Itse olen käyttänyt ihan noita Uniqlon 2-packien harmaita v-aukkoisia paitoja. Minusta ovat riittävän pitkiä ja toimivat hyvin kauluspaitojen alla. Itse testasin kanssa airismia enkä tykännyt, menivät kierrätykseen.

Oon persjalkainen 180cm ja mulla on luonnottoman pitkä selkä. Saisi olla ainakin pari senttiä lisää pituutta mulle vaikka otan yhden koon ylöspäin.

Auttaa toki jos housuissa on korkea vyötärö, mutta ei ole tällä hetkellä kaikissa riittävän.
No sitten vaan Partamatille tai Koomalle tilausta menemään. Saat varmasti paitaan pituutta niin paljon kuin tarve vaatii.
Varmaan sieltä onnistuisi, mutta ei todennäköisesti täytä alkuperäisen viestini kriteeriä "halpa". Pitää sitten harkita mittojen mukaan tai tyytyä noihin uniqlon hieman liian lyhyihin jos ei parempaakaan löydy.
Tadu kirjoitti:Varmaan sieltä onnistuisi, mutta ei todennäköisesti täytä alkuperäisen viestini kriteeriä "halpa". Pitää sitten harkita mittojen mukaan tai tyytyä noihin uniqlon hieman liian lyhyihin jos ei parempaakaan löydy.

Mites Sloggi? Mulla oli joskus yksi puuvillainen venyvä aluspaita ja hoiti hommansa hyvin.
Fossé Colline kirjoitti:
Tadu kirjoitti:Varmaan sieltä onnistuisi, mutta ei todennäköisesti täytä alkuperäisen viestini kriteeriä "halpa". Pitää sitten harkita mittojen mukaan tai tyytyä noihin uniqlon hieman liian lyhyihin jos ei parempaakaan löydy.

Mites Sloggi? Mulla oli joskus yksi puuvillainen venyvä aluspaita ja hoiti hommansa hyvin.

Täytyypä testata. Ilmeisesti näitä löytyy S-mafian kaupoista googlen mukaan. Enpä tiennyt sloggin tekevän miehille mitään.

Olin kirjoittamassa googleen oikeaa hakua t-paidoista "Sloggi miesten t..." niin ehdotti google "Sloggi miesten tangat".
leba kirjoitti:Yhden Airismin kokemuksella uskaltaisin myös sanoa, että se päällä hikoiluttaa enemmän kuin puuvillaisen aluspaidan kanssa.


Minulla on useampi niitä ohuita Airismeja ja onhan ne ihan kivoja, mutta ero tavalliseen ohueen puuvillaiseen ei ole suuri ja Airism rupeaa haisemaan helpommin hieltä.

Minulla on Asketin light-versioita iso pino ja niitä tulee eniten käytettyä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.