3Sixteenin Heavyweightit on parhaita t-paitoja, joihin olen itse törmännyt.

Saatavuus Euroopassa on huono ja L kokoiset on myyty joka paikassa loppuun. Firman omalla sivulla t-paitoja myydään vaan kahden seteissä ja haluaisin yhden sinisen ja yhden harmaan.

Onko kellään kiinnostusta siniseen ja harmaaseen L-koon t-paitaan tältä valmistajalta?

Kaksi kahden paidan settiä kustantaa yhteensä 199 $ posteineen, mutta nykykäytännöllä voi valmistautua siihen, että paketti jää postitulliin ja alvit pitää maksaa päälle. Eli hinnaksi tulee tod.näk. n. 120 € per nassu.

Cultizmilta löytyy myös näitä kahden paidan settejä koossa L. Kahden paidan setin hinnaksi posteineen tulee 103 € per nassu. Any takers?


PAIDAT TILATTU - ELI KIMPPA EI OLE ENÄÄ AJANKOHTAINEN
Viimeksi muokannut Tapsa, 08 Huhti 2019, 11:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Miten nuo eroaa Velva sheenista koollisesti? Omilla sivuilla sanoo L koon ptp olevan 21", mutta sitten kerrotaan, että ekassa pesussa lähtee siitä 1.5" pois! Eli, L-koon ptp olisi sitten 19.5", joka on varmaan S tai jopa XS mitta.
Löysin jo yhteistyökumppanin tähän projektiin.

Ite oon pessy kanssa paidat 30c hienopesussa eikä kutistumista ole juuri tapahtunut. Sitten mimmi laittoi sinisen lappua lukematta pyykkiin perusohjelmalla ja siitä tuli melko pinkeä.

Oon ymmärtänyt, että h&m:stä saa femmalla valmiiksi kutistettua t-paitaa jos se on mikä kiinnostaa.
Huippu homma että löysit yhteistyökumppanin.
Tapsa kirjoitti:Oon ymmärtänyt, että h&m:stä saa femmalla valmiiksi kutistettua t-paitaa jos se on mikä kiinnostaa.

Tähän viimeiseen argumenttiin pitää kyllä sen verran tarttua, kun kuulin että Mr Porterilta saa myös valmiiksi kutistettuja hintaskaalalla 20€ - 590€
starsailor kirjoitti:Miten nuo eroaa Velva sheenista koollisesti? Omilla sivuilla sanoo L koon ptp olevan 21", mutta sitten kerrotaan, että ekassa pesussa lähtee siitä 1.5" pois! Eli, L-koon ptp olisi sitten 19.5", joka on varmaan S tai jopa XS mitta.



Juuri näin. Itse tilasin sinisiä XL kokoisia ja koko vastasi aika hyvin Asketin M Long teepparia. Oon nyt pessyt kymmenisen kertaa ja kutistumista on ollut paljon. Helma lepattaa ja hartia alue aivan liian napakka. Jälkiviisaana XXL olis ollut ehkä parempi. Indigo väri on helvetin upea, mutta puuvilla karheeta ja kokojen kanssa kikkailu todella hämärää vielä kutistumisen lisäksi. Ei mene itsellä jatkoon... Hintaero Merzin paksumpaan teepparin on toki jonkun verran, mutta ainakin pesemättömänä fiilis on aivan eri planeetalta. Onko kellään kokemusta niiden kutistumisesta?
Lue lisää alueelta Kimppatilaukset tai katso uusimmat viestit.