Saumassa on muuten ainakin nyt mittapäivien ajan mahdollista teettä Drake's paitoja. Löytyy myös esimerkit eri kaulus- ja kalvosinmalleista ja tukirakenteista. "Onneksi" oli junalippu varattuna niin en tällä kertaa kerennyt tilata.
Kuva

Mokkaiset Sanders Cheltenham -saappaat kiinnostavat kovasti, joten tilasin ja äsken sovituksessa totesin oikein mukavasti istuviksi. Mietityttää kuitenkin se, että saappaiden iltti on pelkkä ohut, mokkanahkainen lipare. Siinä ei siis ole sisäpuolella minkäänlaista pintanahkaista "vahviketta" tukemassa ilttiä, toisin kuin ilman muuta oletin. Nyt tuo iltti tuntuu kenkää jalkaan laittaessa tietenkin hyvin "huteralta" ja aloin miettiä, että mitenköhän tuo ajan mittaan kestää käyttöä? Voisikohan ammattilainen tehdä tuohon pintanahkaisen vahvikkeen sisäpuolelle ja mitähän moinen maksaisi?
Pystyyhän siihen tekemään varsinkin jos se on sivuiltaan kohtuu iisisti irroitettavissa tikkauksista tai on oikeanlainen kone niin ilman tikkauksiin koskemista. Budjettiratkaisuna joku puoliksikädetönsuutari vaikka liimaa sen linerin ja sekin pystyy käytössä.

Kestävyyteen...jos se on laadukasta nahkaa niin en olisi huolissani kestävyyden suhteen. Helvatin ärsyttäviä tollaset ohkasen läystäkkeet kyllä on:)
^Aikamoista. Olen tällä hetkellä Seoulissa ja ei ole kyllä montaa korttelia missä ei myytäisi katukaupoissa Supremea. Aivan jokainen räkki on väärällään Supreme-kamaa ja ei näytä kyllä mikään aidolta (toki mistä minä ne tunnistaisin). Olenkin hieman ihmetellyt tätä, sillä muita feikkejä ei ihan kauheasti näy (pahimpia törkykatuja lukuunottamatta) ja silti feikki-Supremet dominoi katukuvaa. Tuo video selventääkin tätä aika hyvin.

Melkoisia kyrpiä nuo ihmiset feikkitoiminnan taustalla.
Videolla on siis kopioitu sitä, mitä The Unknown Vlogs tekee englanniksi "How Much is Your Outfit?" -videoillaan. Varsinkin nuorisolle tuntuu olevan todella tärkeetä, että päällä on mahdollisimman kallista ja helposti tunnistettavaa haippia. Katsominen omalla vastuulla. :D





Vaikea ymmärtää vaatteiden hinnalla flexausta. Samoin sitä, miksi porukka ostaa 300 euron vyön ja käyttää 30 euron pikamuotifarkkuja. Mua on ennemminkin hävettänyt, millaisia summia vaatteisiin on mennyt. Viimeiseen asti yrittänyt välttää totuuden kertomista ja tunnistettavia merkkejä. Stonari on poikkeus, mutta sitäkin tulee käytettyä useimmiten ilman badgea.
^mutta eikö eksklusiivisuus toimi just niin että jos ostat rätin minkä kaikki tietää maksavan paljon mutta harvalla on varaa ostaa tulee ihanan lämmin ja pehmoinen olo ja tuntuu että status nousee?

Mun hämmennys tulee siitä että kun joku super designer brändi, esim gucci tai vuitton, on selkeesti ihmisille joilla on rahaa, niin miksi scoutata seconehandina jotain luksusbrändikamaa ja brändätä se päällä ittensä rikkaaksi jos ei oikeasti ole pätäkkää ostella niitä kuin tavan jamppa ostaa sukkia? Ellei kyseessä ole joku tosi erikoinen, ainutlaatuinen kuosi/materiaali tmv.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.