Erik kirjoitti:Calin aleissa näemmä Visvimin kenkiä puoleen hintaan.
Voi perkele. Viime kesänä katoin pitkään Huroneita hyvässä alessa, jotka kuitenkin jäi ostamatta. Päädyin kuitenkin ostamaan Hockney:t, Huronit vielä itselle liian next level, FBT:stä puhumattakaan. Hyvä vinkki, kiitos.
FBT on mulle nostalginen kenkä. Vuonna 06 ostin sellaiset ja olin täysin ällikällä lyöty niistä. Rakenne, paino, mukavuus jne. Ei kuitenkaan ole ihan ne kaikista helpoimmat noin tyylien puolesta joten myin vuotta myöhemmin voitolla pois :D
Tadu kirjoitti:
albert kirjoitti:Kohtuuhintainen perfecto torissa
https://www.tori.fi/vi/54958995.htm

Mun koko, mutta mulla jo samanlainen ilman tähtiä. Maksoin siitä ties kuinka moninkertaisesti. Ostakaa ny joku toi pois.


Aikamoinen ryöstö kyllä. Itseltäkin löytyy versiointi tästä ja maksoin käytettynä todella paljon enemmän ja koin silti saaneeni halvalla. Huikea rotsi, toivottavasti löytää hyvän kodin.
Miten noissa oikein menee koot. Testasin tuon Schottin fit guiden mukaan ja se ehdottaa tällaselle S koon paitoja päälle vetävälle kaverille kokoa 40 ja tässä myyjä vertaa tuote mediumiin. Tän mallisen rotsin kun pitäis istua täydellisesti näyttääkseen hyvältä. Liian löysänä, niin kuin monessa kuvassa google haulla, jää takki typerän löysäksi vyötäröltä. Varsinkin kun tuo on malliltaan niin lyhyt.

En löytänyt mitään konkreettisia mittoja tuosta. Esimerkiksi hihojen pituus yms.
Riippuu mallista paljon. Itsellä 626VN, joka käsittääkseni slimmein versio, koossa L ja istuu mun 175/80 kroppaan kuin rukkanen. M-koko ei todennäköisesti sopisi päälle.

Tuo on on ilmeisesti leveämpi malli kun löytyy ”jalkapallot” kainaloista.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.