Mulla alkaa Paraboot Avoriazissa hiertymään nahkaan reikä noiden nauhojen rautarinkuloiden kohdalta. Näyttäs että toi rautaosa pääsee liikkumaan ja hiertämään tota nahkaa kulmassa joka on nyt tehnyt reiän tohon nahkaan.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja minkälaisia operaatioita ton korjaamiseen ois?
JaHoty kirjoitti:Mulla alkaa Paraboot Avoriazissa hiertymään nahkaan reikä noiden nauhojen rautarinkuloiden kohdalta. Näyttäs että toi rautaosa pääsee liikkumaan ja hiertämään tota nahkaa kulmassa joka on nyt tehnyt reiän tohon nahkaan.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja minkälaisia operaatioita ton korjaamiseen ois?

Tutkailin omia ja näyttäisi olevan hyvin kevyet painaumat rinkuloiden kohdalla, alla kovaa (kaupunki)ajoa toista vuotta. Kuulostaa aika hurjalta, saatko kuvaa laitettua?
Spectator kirjoitti:Mä nyt tulkitsin, että pataguccilla viitataan siihen tiettyyn kopioituun finance-bro tyyliin, ei patagonia-merkkiseen liiviin. Saatoin erehtyä.


Nimenomaan, eli vaalea popliinikauluspaita + mikä tahansa harmaa tai navy toppa- tai fleeceliivi.

Patagoniasta ei mitään negatiivista sanottavaa, ja se on yksi suosikkimerkeistäni perhokalastuksen puolella.
IHI kirjoitti:
Patagoniasta ei mitään negatiivista sanottavaa, ja se on yksi suosikkimerkeistäni perhokalastuksen puolella.


Sama. Jopa niin faniboi, että piti kalapaattiin tilata decal-tarrat ebaysta ja liimata kylkiin. Venelaukkuna budjettimalli eli Black Hole -bägi eikä se kalliimpi oikea venelaukku.

Setämiehenä toi liivilook ei kyllä puhuttele, mutta laitan iän piikkiin.
Kuva
Poiketen tästä keskustelusta, palataan aiheeseen:

Mitäs huoltovinkkejä tälläiseen tilanteeseen?

Kyseessä Oak Street Bootmakersin trench boot. Koitin tota ihan vaan kenkävoiteella notkeuttaa ja puristaa yhteen, mutta ei hirveesti tullut tulosta.

Kuva

U-haul taisi mainita mehiläisvahapohjaisista tuotteista, mutta en oo niitä ehtinyt vielä kokeilla.
Ei auta vaha tuossa. Liimaa väliin, sillä selviää. Jos itse liimaa niin ei sit mitään pikaliimaa sillä pitää olla fleksaavaa.
Omat n. 4v vanhat Beckmanit. Vähän iski katusuola muutama viikko sitten, mutta hyvin ne sai peitettyä Saphirin tuotteilla. Kiitokset Caine Clothiers hyvistä tuotteista ja neuvoista!

Kuva
Kuva
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.