Mina tarvita huva vinkkia.....paikoista josta löytää helposti addun original malleja. Mun lempi Hamburgit kaipais kavereita. Saa laitella yyveetä.
dp1 kirjoitti:Mina tarvita huva vinkkia.....paikoista josta löytää helposti addun original malleja. Mun lempi Hamburgit kaipais kavereita. Saa laitella yyveetä.


ENDillä näyttää olevan nyt ilmaiset toimitukset yli 45€ tilauksiin.
Kirjoitinpa huonosti....tosiaan tartteisin yhdet tai miksipä ei kahdet Hamburgit nykyisten rinnalle. Because perfect fit.

Kiitos kuitenkin End vinkistä, tsekataanpa muu tarjonta.
Yeezy jonne naureskelee vastaantullessaan. Kuvassa nuo materiaalit näyttää todella laaduttomilta.

Tuohon etniseen ajatteluun lenkkareissa. Mun mielestä kengät kuin kengät pitäisi ostaa käyttöön ja ne käytetään mahdollisimman loppuun tailaitetaan eteenpäin seuraavalle käyttäjälle eikä roskiin. Tennareissa ja muissakin jopa nahkakengissä on havaittavissa selkeää kertakäyttökulttuuria. Ei tiedetä että kengät on hyvinkin helppo korjata osaavan suutarin käsissä. Tennaripohjat voi korjata ja nahkakengät pohjata varsinkin jos niissä on tikatut pohjat. Osittain myös cementoidut. Kenkien huoltoa ei harjota varmaan yksikään perus tallaaja-ehkä joku saattaa pesukoneeseen heittää lenkkarinsa kerran kaks käyttöiän aikana. Ja juhlakengät lankataan ennen käyttöä Pirkka-kenkävoiteella.

Keräilyhommia en oikein ymmärrä.....vie pirusti rahaa mutta vielä enemmän tilaa. Kun kerran kävelet niin eipä niille sitten hintaa olekaan niin paljoa. Boksit pölyyntyy kaapissa ja hyvä kun uskaltaa edes koskea silloin tällöin. Enemmän arvostan rotaatiota kengissä ja niiden käytössä kuin niiden turhaa hamstrausta. Sama pätee muihinkin kulutustuotteisiin, kuten esimerkiksi vinyyleihin-ne on tehty kuunneltaviksi.
Minulla kävi kokeilussa vuosia sitten nuo H&M Premiumin yeezy-tennarit kun aloin hakemaan jotain muuta kuin Superstaria vaateinnostuksen alussa. Aika hirveät on, isoa kokoa kun muistaakseni 41 oli kauhean suuri 41,5 jalkaiselle. Muutenkin kenkä oli kuin mokkainen nilkkuri, ei oikein tennarimainen. Korkea ja liian tukevasti rakennettu. Pohja muistaakseni huonolla kuvioinnilla /kuvioimaton ja materiaali sileää eli noilla vetää lipat selälleen kostealla nurmikolla tai ostarin ovissa.
Ihan hyviä fyysiseltä laadultaan on H&M Premium sarjan kengät ja Portugali on valmistusmaa sen mitä olen nähnyt.
Viimeksi muokannut alspe, 21 Helmi 2019, 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^No siis kysehän on H&M tossuista, emt mimmosta laatua voi odottaa mutta mokka tossa siluetissa mun mielestä toimii, ja käytön jälkeen vois kuvitella että näyttää vähän paremmalta. Enkä tiiä mimmosta arvoa yeezyjonnen mielipiteille tulee antaa. Mimmosta arvoa niille tulee antaa?

^Kiitti tipseistä Alspe, harmi jos toi on liian jykeväksi tehty. Tollanen nauhoitus ja toi läppä näyttää vaan kivalta tossa, yeezyt ei iske mulle mutta sit taas toi malli millä neighborhoodilla on collab (chop shop tjsp) on tosi kivan mallinen. NMD triple blackeissä harmittaa addun raidat. :) Noh, ehken sit tilaa noita ja jatkan ihmettelyä.
Nine kirjoitti:Nike React WR ISPA on mielenkiintoinen. Tässä ei näyttäisi olevan läpinäkyviä kohtia.

Kuva


No hitto, kyllähän näihinkin lämpenee. Raffle taitaa olla vain muutaman kaupan ylireagointia ja halvemmat hinnat taas muualla kuin Niken appissa.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.