^ toimii. idioottiräppi on vaan niin hiton viihdyttävää, ettei toi aitoilu oikee enää toimi itelle. poisluettuna tietty gangsta gibbs, joka sekin on nykyään melko väsynyt. sais se bandana tulla pikkuhiljaa jo pihalle.
Tuli tänään (osittain ton ICE-pidätyscasen takia) kuunneltua 21 Savagen uusin levy ensimmäistä kertaa ja sehän oli positiivinen yllätys. Tyyli on laiska edelleen, mutta toimii. Ei mee mun kirjoissa enää "mumble rap" -kategoriaan.

Video toimii myös ja erityisesti 4:3 -kuvasuhde lämmittää vanhaa videomiestä.

Todella nihkeä flow. Nykytuotannon ongelma.
Vrt. Jurassic 5, Pharcyde, Gangstarr tai mikä tahansa oikeasti vanhan koulun kolli/kollit.
Basson kuunteleminen on nykyään lähinnä kivuliasta excl. jamaikan matsku ja Dua Lipa.
Barbarossa kirjoitti:Vrt. Jurassic 5, Pharcyde, Gangstarr tai mikä tahansa oikeasti vanhan koulun kolli/kollit.


Oon joutunut jo hyväksymään, että toi on kokonaan eri musagenre. :D
^Kova biisi kyllä.

Olen itse ollut aika pihalla räppihommista, mutta nyt vähän fiilistellyt Denzel Curryä. Löysin kaverin vasta tän mainion Rage-coverin kautta.


Viikonloppuna tuli kuunneltua aika paljon Denzelin omia biisejä. Osin menee viel tuohon mumble rap -kategoriaan, mutta sieltä seasta löytyy kyl kovia biisejä.




Silti kaipais tyypiltä täyspitkää jossa livebändi taustalla.
Viimeksi muokannut bowtiepasta, 18 Helmi 2019, 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.