Ehkä oon niin vanha ja väsynyt, mut mun mielestä perinteiset Margielan gatit, CP:n achillekset, Butteron tanino low ja tietyin varauksin Lanvin low cap toe on edelleen parasta, mitä premium tennarien rintamalla on tarjota.


Esimerkiksi bball low on mielestäni väsynyt design vaikka IG:n minimalist -osasto yrittää sitä nostattaa.


Preach!

Mulle tosiaan riittää kans Margielan GAT ja Achilles Low. Sekä adidas että Nike tekee aivan jäätävää kassaa tennareilla, the hype is real, mut noi tennarit kans happanee (paitsi ehkä joiltakin keräilijöiltä) aika nopeasti. Jonkun React 87:n saturaatiopiste löytyi tyyliin kolmen ensimmäisen releasen jälkeen. Niken collaboista on mielenkiintoisia murto-osa. Yeezyt... no joo, en jaksa.

Mut tällee se setämieheksi tuleminen alkaa.
Spectator kirjoitti:Niinpä vaan seuraavakin 87-malli näkyy olevan raffle-kamaa vaikka kaikkien luulisi jo saaneen ainakin yhden parin.


Joo-o. Samoin uutta Yeezy 350 v2 puskee taas "Clay" -värissä. Kaipa noillakin on edelleen kysyntää?

Kuva
^Joo, tän lisäksi Arizona on muistaakseni ”Jordan-koulu”, joten sitä kautta niitä taitaa olla kertynyt myös.

Bostonin Terry Rozierin kenkädiili purettiin kun hän käytti toista merkkiä. Adidas/Nike, en muista kumminpäin.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.