Hellyyttävää tämä Pohjois-Lontoon hegemonia, kun faktana voidaan todeta, että Lontoossa on ainoastana yksi joukkue :)
Kaff kirjoitti:Hyvää mieltä tuo terveen esikoispojan syntymä. Ehkä isoin rajapyykki omassa elämässäni ja paljon muuttuu mut tällä hetkellä en vois olla onnellisempi!


Isot onnittelut! Faijailu on kyllä siisteintä maailmassa.

Itselle tuli kaksoset, esikoisen seuraksi, lähes päivälleen samaan aikaan. Kolmen viikon kotifaijailun jälkeen tuo hyvää fiilistä päästä duuniin levähtämään. Niin ja täysi pannu tuoretta kahvia tuo myös yllättäviä onnen hetkiä just nyt.
Arsenal on oma suosikki Valioliigan seuroista menestymättömyydestä huolimatta. PES 5:sta lähtien oon tykännyt jengistä. Tällä kaudella ei tule mestaruutta, mutta hyvällä tuurilla cl-paikka. Oon kuitenkin ollut tyytyväinen Emeryyn, vaikka peluutus jakaa mielipiteitä.

Parin vuoden jälkeen tuli hommattua tälle kaudelle Viaplay sport ja todellakin on ollut hintansa arvoinen hankinta. Keskimäärin tullut katsottua ehkä 3-4 matsia viikossa. Myös UFC:t tulee katsottua aina. 5/5 paketti.

Kuluva kausi on ollut mielenkiintoisin vuosiin. Toivottavasti saadaan uusi mestari! Pool on ollut vaikuttava ja Spurs vetää kovaa. Uskon myös Manhester Unitedin voittavan useammin keväällä. Chelsea ja City tietysti huippujoukkueita molemmat. Mä en ole sillain tosifani, ettei ole mitään inhokkeja. Hyvää futista katsoo mielellään joukkueista välittämättä. Arsu on vaan aina ollut muita kiinnostavampi.
riku_ kirjoitti:mitäs näitä nyt on: sarjataulukko, liigacup, champions liiga...

ihan yhtä vähän meillä on pyttyjä kauden päätteeksi. tärkeintä olisi päästä jälleen juhlistamaan st. totteringham's daytä.
Ite näkisin, että Arsun todennäköisempi reitti CL:ään on tässä vaiheessa Euroopan kautta. EL:ssä pahimmat jäljellä olevat vastustajat on Chelsea, Napoli ja Inter ja Emeryllä on kova recordi skabasta. Arsun nipun ohkaisuus alkaa näkyä nyt kun avauksen jätkiä on ruvennut siirtymään pajalle. Jonkun 34v Lichsteinerin ei oikeasti pitäisi pelata kuin max 30 minsaa per matsi. Toisaalta myös Spurs ja Chelski on hyvin pitkälle muutaman avainpelaajan varassa.

Oon kanssa Emeryyn suht tyytyväinen, mutta välillä tuo pelin sisällä tapahtuva pakonomainen taktinen vemppaaminen ei vaan toimi. Öziliä en olis eilen ottanut puoliajalla pois. Toisaalta siellä voi olla taustalla jotain muutakin kuin pelilliset seikat.

Tottenhamille tsemppiä. On sarjassa paljon vastenmielisempiäkin joukkueita.
Tapsa kirjoitti:
Oon kanssa Emeryyn suht tyytyväinen, mutta välillä tuo pelin sisällä tapahtuva pakonomainen taktinen vemppaaminen ei vaan toimi. Öziliä en olis eilen ottanut puoliajalla pois. Toisaalta siellä voi olla taustalla jotain muutakin kuin pelilliset seikat.


Siinä 39 minuutin kohilla kun Arse menetti keskikentällä pallon eikä Özil tehny elettäkään puolustussuuntaan vaan jäi kummastelee tilannetta ni sanoin vieressä peliä toljottaneelle tyttöystävälle et jahas, Özil lähtee puoliajalla vaihtoon. Näin kävi. Emery ei hyväksy yhtään tuota Özilin lepsuhkoa asennetta puolustukseen ja taiteilijaluonnetta. Se on kyllä sääli, koska tosiaan eilen Özil olis luultavasti ollu ainoo joka olis Brightonin puolustuksen kyenny aukoon. Vaihdot meni tällä kertaa päin helvettiä, jota Maitland-Nilesin avuttomuus lopussa vielä korosti. Yritystä oli mut ideat loppu kesken kun kuudentoista raja läheni. Ei siellä tietenkä paljoa apuja vaihdossa ollu mut peli puuroutui ennestään Iwobin ja Rambon rynniessä sisään. Vitutti harvinaisen paljon lopussa, koska seuraavalta kiekalta ei oo pisteitä odotettavissa.
tottenham on ihan symppis jengi ja ennen kaikkea hyvä osoitus siitä, ettei laadukkaan joukkueen rakentamiseen tarvita pohjatonta sotakirstua. aika lailla samassa veneessä ollaan ja kuten ylempänä jo sanottiin, niin vastenmielisempiäkin joukkueita sarjasta löytyy lukuisia.

ite olen tällä hetkellä emeryyn enemmän kuin tyytyväinen. on onnistunut tuomaan joukkueeseen kauan kaivattua muutosta ja sitä kautta toivoa paremmasta. pitää antaa kaverille vähän siimaa, ensimmäinen kausi vasta käynnissä. joukkue on tosiaan materiaaliltaan edelleen liian ohut ja rakennusprosessi pahasti kesken. loput turhakkeet jengistä pihalle ja uusia torreiran kaltaisia täsmähankintoja tilalle, niin hyvä tästä vielä tulee.

özilin voisi myydä pois. vielä kun joku huolii ja suostuu siitä maksamaan. tähti ollut viime vuodet tasaisessa laskussa eikä tuota diivailua taida seuran sisällä kukaan enää jaksaa. parhaimmillaan maaginen pelaaja ja sen takia vaikea korvattava, mutta nykyään peliesitykset aikamoista skeidaa, niin pihalle vaan.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.