Olen tykännyt satavuotiaista kivitaloista vaikka niissä usein pönttöön onkin joku paskonut minua ennen. Reiät seinistä pakkelilla piiloon ja ehkä uusi kerros maalia kun muuttaa sisään.

Nykyinen kotitalo menee kyllä 30-luvun funkkiksen puolelle.
Spectator kirjoitti:Olen tykännyt satavuotiaista kivitaloista vaikka niissä usein pönttöön onkin joku paskonut minua ennen. Reiät seinistä pakkelilla piiloon ja ehkä uusi kerros maalia kun muuttaa sisään.

Nykyinen kotitalo menee kyllä 30-luvun funkkiksen puolelle.

Nämä ovat varmaan huolettomimpia. Sääli, että se ei oikein ole vaihtoehto jos haluaa vähän edullisempia neliöitä kaukana keskustasta.
Spectator kirjoitti:Olen tykännyt satavuotiaista kivitaloista vaikka niissä usein pönttöön onkin joku paskonut minua ennen. Reiät seinistä pakkelilla piiloon ja ehkä uusi kerros maalia kun muuttaa sisään.


Sama. Tuossa ajassa näkee jo vähän suuntaa että mimmoinen talo sattui tulemaan.
En tiedä miten nää kuriiri- yms säädöt aina sattuu itselle ja omaan talouteen, mutta nyt on vaimo saanut säätää Sokoksen verkkokaupan kanssa. Tilasi sieltä jotain meikkejä, jotka olivat paikalliselta Sokokselta loppu. Ensimmäisessä toimituksessa tuli sokokselle noudettavaksi paketti, joka paljastui avattaessa jonkun toisen henkilön tilaukseksi. Tämä takaisin lähisokokselle, jossa pyysivät laittamaan sähköpostia verkkokauppaan ja speksit, jotta saavat oikeat kamat postitettua. Tänään sitten tuli noudettavaksi paketti numero 2, jossa oli kyllä melkein oikeanlaiset meikit, mutta väärä väri/sävy. Äsken sitten toinen jo vähän nihkeäsävyisempi meili Sokokselle ja vaimo jää odottamaan josko kolmannella yrityksellä saisi oikeat tuotteet.

Aika huumorimeininkiä jo. Voisi ymmärtää jos kerran tulee virheellinen paketti, mutta kahdesti tarkoittaa kyllä ettei siellä Sokoksen varastolla taida ihan hanskassa homma olla.

Ois voinut laittaa verkkokauppa-ketjuunkin, mutta ehkä pidetään sokoksen verkkokauppa erillään siitä. Heh.
Missattiin vauvakuplassa ilmoitus taloyhtiön sisäpihan siivousoperaatiosta ja meikän puolisolle rakentama fillari lähti kierrätykseen..
^ Taloyhtiöllähän on velvollisuus säilyttää siivottuja fillareita useampi kuukausi ennen kuin niistä hankkiudutaan lopullisesti eroon. En nyt muista kuinka monta kuukautta, mutta ihan merkittävä aika kuitenkin. Kysele ihmeessä perään.
Kertaalleen prosessin omassa hallituksessa läpi vetäneneenä muistelen, et pyörät piti vielä siivouksen jälkeen säilyttää vähintään puoli vuotta jossain väistötilassa. Senkin jälkeen ehjät piti lain mukaan luovuttaa poliisille.
Otatte yhteen asuntoon Virolaisia rakennustyöläisiä, niin ei ole ongelmia irtopyöristä. Kaikki kelpaa ja vielä vuosia avainten luovutusten jälkeen mennään käymään pyörävarastossa tutkimassa hyviä diilejä. Varsinainen neronleimaus jollain käynyt aikoinaan, kun alivuokrannut asuntonsa kimppakämpäksi.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.