Pitäis kanssa ottaa itseään niskasta kiinni. Tosin mulla on myös nyt ollu viimeiset vuodet vähän epäonnisten sattumusten sarjaa kun jokainen lupaava startti katkennut jonkin sortin loukkaantumiseen. Kroppa kun pysyis kasassa ja sais sellaisen hyvän rytmin, aamulla ennen duunia salille (3-4 krt viikossa) ja sit illalla kiipeilee tai lenkille (3-4 krt viikossa), niin olisin hiton tyytyväinen ilman mitään sen suurempia tulostavoitteita. Tietty vois sitä lähes aina treenata, vaikka olis vähän takapakkejakin, mutta itselle ollu jotenkin aina todella isoja motivaatio-ongelmia sopeuttaa treeniä uuteen tilanteeseen.
Itellä katkennut aina hyvin alkuun lähtenyt treeni johonkin sairastumiseen. Pari kuukautta meni hyvin sillä, että kaks kertaa viikossa koulun jälkeen salille ja kerran viikonloppuisin. Sitten jotain säbähöntsyä ja squashia siihen kylkeen. Sitten olin about pari viikkoa enemmän tai vähemmän kipeenä ja hyvin alkanut putki katkes. Uudelleen aloittaminen on aina hankalaa, ainakin itelle.
Meinasin lähinnä sellasia isompia takapakkeja kuin parin viikon flunssa, mut onhan sekin tietty aina varsin perseestä, nim. jotain vitun visvaa lentää nytkin vähän joka rööristä.
Teet vaan niitä jalkoja nyt, etkä selitä. Guidokin on sitä mieltä.

Kuva

Ja joona, ei se parin viikon flunssa sillaiten haittaiskaan, jos homma olis edennyt pidemmälle. Kun on koko elämänsä viettänyt kuntoilematta alussa on todella vaikeaa vain mennä sen mukavuusalueen yli ja raahautua salille puolikuntosena.
joona kirjoitti:Kyllä jo suht pienellä punttien kolistelulla tulee istuvuusongelmia vaatteiden kanssa, ainakin jos ei ole luonnostaan leveäharteinen. Itse olen aika säälittävä rääpäle, mutta silti törmää etenkin slimmejen vaatteiden kanssa siihen, että rinnanympärys on koossa 46 liian pieni, vaikka rintakehä ei todellakaan ole mikään tynnyrimäinen. Yläselässä on kuitenkin hieman lihaa, joka jo riittää siihen, ettei suuri osa valmispaidoista ja takeista istu rintakehästä ja kokoa kasvattamalla hartioiden puolesta tulisi ylitystä.

Minulla täysin sama ongelma. Luonnostaan kapeat hartiat ja treenaamalla saanut vähän rintaan pihviä, nii eipä tahdo mikään istua hyvin, vaikka sitä lihaa ei tosiaankaan ole paljon. Lihaskasvu ei oo ikinä ollu treenatessa tavotteena ja se kyllä näkyy. Hartiamitta on 45cm ja rinnanympärys 114cm, niin yritäppä siinä löytää sopivaa rotsia..
Meneekö toi ihan noin, että voi napata suoraan esim. kokoa isommalla hartiamitalla varustetun rotsin, jos saa olkapäihin lisää lihaa? Jotenkin elänyt siinä uskossa, että pitäisi vaan lähinnä alkaa ottamaan enemmän huomioon takin hihoissa olkapään muotoa tjsp. ilman, että varsinaisesti kasvattaa takin kokoa.
uros kirjoitti:Itelle tullu hartialeveyteen ~4cm, 1,5 vuotta treeniä.

Impossibru!

Jos joskus lopetan "oikeen urheilun", nii hommaan Urokselta saliohjelman.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.