Eilen tuli Teemalta alkuperäinen The Taking of Pelham 123. Huikea pätkä, soundtrack oli kunnon kaapparijazzia maustettuna moog-ulinalla ja näkee miten paljon myöhempi rikos- ja kaappauselokuvan genre (mm. Reservoir Dogs) on lainannut tästä.
Solo: A Star Wars Story oli odotusten mukainen. Viihdyttävää keskinkertaisuutta vailla mitään omaperäistä tai tarpeellista. Keikari-Lando oli kova. Kaikki uudet hahmot turhia ja pehmeät howardismit just sitä itteensä. Nuori Han on kovin eri Han, kuin hieman vähemmän nuori Han. Lopun cameo pistää aikajanan silleen pikkuisen sekaisin.

Halvalla nostalgialla pääsee pitkälle, kun on tarpeeksi tärkeä osa ollut lapsuutta. Sama juttu juuri katsomani Jurassic Park -saagan kanssa. Eka oli jopa muistikuviani parempi ja jatko-osatkin huisin viihdyttäviä, kuitenkin tiedostaen niiden huonouden ja tästä tyystin välittämättä. Kaksi elokuvasarjaa, joille oon näköjään valmis antamaan ihan kaiken anteeksi.
jep Solo oli vitun hyvä, kaikki jotka on eri mieltä on yksinkertaisesti väärässä. Perustelen kantani nyt nostalgialla mutta ehkä 12 (pyöristettynä) parsekin päästä olen eri mieltä. Toivottavasti en.

ihanaa että on elokuvasarja jota ei vaan pysty katsomaan kriittisellä silmällä. Millenium Falconilla pääsee omaa mieltään pakoon!
jteperi kirjoitti:Ihan perus hyvä, viihdyttävä.

+1. Ei ollut positiivisia ennakko-odotuksia leffaa kohtaan. Viihdyin vaikka ei todellakaan ollut mikään mestariteos.

Uudempi Deadpool tuli käytyä katsomassa viikkoa aiemmin. Sekin oli viihdyttävä. Yöt huonosti nukkuneena sai jopa ajoittain hymyilemään. Tässä oli huomioitu sarjakuvat paremmin kuin ykkösessä.
Miten helppo on peruuttaa esim. Viaplayn tilaus? Lapsi sai kupongin ja haluaisi kokeilla sillä ilmaisen kuukauden, mutta itse inhoan kaikkea, joka jatkuu itsestään, jos ei muista peruuttaa tai jatkuu peruuttamisesta huolimatta, kun ei mene perille tms. Sen takia jäänyt myös Netflix kokeilematta, kun ei varsinaisesti ollut tarvetta.

Itunes on ollut siinä mielessä kätevä, kun on ollut vain satunnaisia vuokrauksia muutama kerta vuodessa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.