Luentoja miesten pukeutumisesta ja muista miehisistä aiheista olisi mahdollista päästä kuuntelemaan ensi lauantaina.

KARHUN sponssaus, Jethro Rostedt, Red District Central Park... hatun nosto.

Kuva
Itse asiassa nyt kun luen enemmän messujen sisällöstä niin osa vaikuttaa tavallaan ihan fiksulta.

Mainoksen graafisesta suunnittelusta ja yleisilmeestä tosin tulee pahat jämsäläisten persujen muniinpuhalteluilta-vibat.
Luin juuri jostain kuinka miehet tarvitsevat ei seksuaalisia kehuja enemmän, jotta jonkinlainen kehumiskulttuuri voisi syntyä. Varsinkin miesten keskinen kehuminen on huonolla tolalla. No tänään tuli todistettua yläasteikäisten poikien keskustelua "Sulla on kyllä freshi outfitti vaikkei oo ees mitään merkkejä." "Niiku offwhitee tai supremee"
Hyvä nuoriso!:D
https://tyylit.fi/yleinen/menswear-ja-slim-fit

Viimeisin blogikirjoitus osui ja uppos! Huh. Tunnistan itseni tuosta: pikkutakkeja jotka päällä vetää vatsan sisään ettei napin kohdalle tule äksää, villakangastakki jossa halkio lepattaa paitsi takaa, myös edessä helmat ei kohtaa ja alimman napin kiinniollessa selkeät rypyt sen alapuolella. Omistan myös t-paitoja joita saa kiskoa käsin sekä pituus- että leveyssuunnassa ennen päälle pukemista sekä farkkuja joiden pitäminen sattuu joka sekunti ja joissa käveleminen saa aikaan hiertymiä ja mustelmia, taskujen käytöstä turha haaveillakaan ja sepalusnapin saa kiinni vasta kun puristaa vyöllä itsensä kasaan.

Jälkeenpäin ajateltuna näen tällaiselle hölmöilylle kohdallani kaksi syytä: ensinnäkin nuorena tuli käytettyä kautta linjan ihan liian suuria vaatteita (diggasin räppiä nääs) , ja olen myöhemmin tullut neuroottiseksi tämän välttelijäksi. Myös suht pienikokoisena kun ei sopivia kovin usein tahdo löytyä, pienen vaatteen näkeminen rekissä saa aikaan iloisen innostuksen. Toinen syy on ollut huono kehonkuva, olen ostanut vaatteita sillä ajatuksella että sitten kuntokuurin jälkeen tämä sopii hyvin, ja koittanut näyttää solakammalta puristamalla ruhoni tiukkojen vaatteiden sisään... itsepetosta parhaimmillaan... pitänee katsella enemmän japanilaisia blogeja, siellä näkee suht pienillä hemmoilla aika väljiäkin fittejä ;)
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.