Jos oon oikein ymmärtänyt, alumiinin ja hien yhdistelmä värjää valkoisia vaatteita kainaloista kellertäviksi. Mulle se on syy käyttää alumiinittomia.
Mulla käytössä Rosenserienin alumiiniton dödö ja värjäymiä kainaloihin ei tule, mutta ei tahdo hienhajua pitää koko päivää poissa. Triple Drylla saa kyllä kainalot pysymään kuivina, kunhan muistaa käyttää säännöllisesti. Jotenkin tuppaa välillä unohtumaan, kun ennen nukkumaanmenoa pitäisi käyttää.
Onko viimeaikaisia kokemuksia Suomeen aitoa tavaraa (ei tarvetta hirveän nichelle) shippaavista hajukaupoista? Ei ole tulossa hetkeen taxfreehen asiaa ja muutama luottopullo kaipaa korvaajaa.
alhazen kirjoitti:Onko viimeaikaisia kokemuksia Suomeen aitoa tavaraa (ei tarvetta hirveän nichelle) shippaavista hajukaupoista? Ei ole tulossa hetkeen taxfreehen asiaa ja muutama luottopullo kaipaa korvaajaa.


Nettioutlet
Notino.fi
Löytyykö ehdotuksia kesän tuoksuksi joka saisi olla yhdistelmä sitruksen raikkautta ja kukkaista ”tukevuutta”?
Lähinnä tulee mieleen l’eau d’Issey Pour Homme.
Toinen kesän vaihtoehto on Polo Bluen Parfum-versio. Perusversioon verrattuna erilainen ja toisaalta samanlainen, lisäksi kestävämpi.
alspe kirjoitti:Löytyykö ehdotuksia kesän tuoksuksi joka saisi olla yhdistelmä sitruksen raikkautta ja kukkaista ”tukevuutta”?
Lähinnä tulee mieleen l’eau d’Issey Pour Homme.
Toinen kesän vaihtoehto on Polo Bluen Parfum-versio. Perusversioon verrattuna erilainen ja toisaalta samanlainen, lisäksi kestävämpi.


D&G light blue parfum? Ehkä tylsähkö mut oon löytänyt kesäisin käyttöä. Tai acqua di parma - blue mediterraneo? Tästä ei tosin löydy omaa kokemusta.
^ehkä. Kävin pikatestaamassa, mutta en saanut ihan sitä tuntumaa jota hain.

Onko kenelläkään ollut tai muuten kokemusta JPG Fleur du Malesta? Ilmeisesti se voisi olla lähellä ellei sitten mene liian unisex, tai varsinkaan feminiiniseksi tuoksuksi. Hieman vaikeammin saatava ja hintavampi kuin muut Gaultierit, ei löydy liikaa ebaystakaan.
https://www.fragrantica.com/perfume/Jea ... e-889.html

Kuva

EDIT: Jaa, olisko tuo sitten sold out tai muuten keräilykamaa.
Viimeksi muokannut alspe, 14 Touko 2018, 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.