Jaa, mun mielestä mesh sopii sliikempiin kelloihin. Lisäksi hihna on kovin kapean oloinen kellotauluun verrattuna. Mutta jos tuo miellyttää, go for it!
uros kirjoitti:
Pepe kirjoitti:Kellohan on nimetty bloggaaja Lawrence Schlossmanin mukaan.

Se on ton kellon suurin miinuspuoli.

Kyl noi Mesh-rannekkeet tommosissa suklareissa toimii. Toi Gant on aika välimalli designiltaan, mut varmaan ihan kilpailukykynen hinnaltaan jos ei tonneja kiinnosta sijoittaa.


Re. Schlossman: Samaa mieltä.

Hinta oli 179 euroa eli ei tosiaan kovin paha. En ole kuitenkaan isuunnitellut hankkia. On ns. suurempi kala kiikarissa.
Meshi pelaa hyvin tuossa kellossa. Gant-teksti taulussa syö autistiuskottavuutta mutta kuten sanottua, ei se kelloa sinänsä huononna. Eihän noista ota selvää kuka ne on valmistanut joten luultavasti taustalta löytyy sopimusvalmistajana ihan "oikea" valmistaja.
^Jäbä on jälleen asian ytimessä.
Jos mulla olisi muut kun nää karvaiset naisten ranteet, niin mulla roikkuis Panerai fölissä.
Jos joku joskus näkee jonkun paskaksi hakatun, mutta toimivan Panerain jossain lähes ilmaiseksi niin kertokaa.
Oon valmis ottamaa riskin, jos se vaan on riittävän pieni.
Noin mäkin ajattelin joskus. Hyvin tollanen on silti omassa naruranteessa mukana pysyny ja äkkiä siihen tottuu. Älä vaan osta 40-millistä, koska se olis noloa.

Mut tossa 090:n taulussa on liikaa kaikkea.
Nyt kun taas akuutein rahapula on ohi, pitäis pistää hankintaan joku eka kunnon kello. Seikon saatan hankkia, eipä oikein muut tossa alle 500e:n hintaluokassa kauheesti kiinnosta. Tosin tietty toi ekan postin Timefactors Precista 93 vois olla myös.

Perus Seikon suklari. Nämä varmaan toimis, mut toisaalta ehkä vähän liiankin perus jo. Kauhee määrä kans erilaisia enkä tajuu et mitä eroja noissa. Onko esim noissa Creationwatchesissa myydyissä Seikoissa joitain tiettyjä malleja joita kandee välttää tjsp? Tai erityisen hyviä tohon hintaan?
http://www.creationwatches.com/products ... divers-60/
Kuva

Seiko Superior Automatic Divers SKZ325J1. Tää olis jo vähän törkeempi.
Kuva

Seiko SBDC-001 "Sumo". Tässä kyl hätyytellään jo tota 500e:n rajaa (joka itsessään ehkä vähän liikaa, kun peruskasuaalia beateria tässä etsimässä). Tykkään kuitenkin mallista.
http://www.ebay.co.uk/itm/Seiko-SBDC-00 ... 4ac3f4d5c1
Kuva

SARB033. Todella nätti, mutta epäilen et joku klohmompi ja karumpi kello sopis paremmin käyttöön tällä hetkellä, useimmiten kuitenkin tyyliin denimit jalassa jne.
Kuva

Joitain akuutteja huippuehdotuksia näillä linjoilla? (tai esim jos joku mesta josta Sumon sais halvemmalla)
Kannattaa seurata myös Kellofoorumin myyntipalstaa. Aivan vähän aikaa sitten oli Sumo myytävänä.

Jonkin verran Seikoja myös huuto.netissä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.