Lätinää teknisestä street wearista ja mikä ettei kevyen sporttisestakin.

Ensin tällainen MV?!?-tyyppinen. 2565€ ja sold out välittömästi. "Patchwork of functional materials" indeed mutta siihen ton funktionaalisuus vissiin jääkin. Eikö tää ole vähän kuin kaikkea mitä tech wearin ei kuuluisi olla. Toiminnallisuuden, modulaarisuuden jne. osalta on menty käytännössä 180 astetta väärään suuntaan.

Kuva
Kuva

Vaihteeksi olisi Acronymillä siisti malli ja kokojakin mutta kyllä tänkin lähes 1900 euron hinta pysäyttää valitettavasti:

Kuva

Joku musta tech wear rotsi tekisi mieli hankkia mutta kaikki järkevä tuntuu menevän heti. ACG:n Alpine Jacket viime vuoden mustalla värityksellä olisi hieno mutta aika nihkeästi ja ylihinnoitellusti jälkimarkkinoilta pitäis hommata.
Viimeksi muokannut Spectator, 31 Tammi 2018, 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olet innostunut estetiikasta, jonka keskiössä nimenomaan ovat ylihintaiset (ja ainakin näennäisesti) tekniset vermeet rajatulla saatavuudella.

Se on just se juttu.

Autenttisen kokemuksen, estetiikan ja hyväksynnän saavuttaminen edellyttää sitä, että ostat juuri niitä kalliita ja vaikeasti saatavia tuotteita.
Black Yakin uus Hybrid Jacket kiinnostais, mutta ehkä 500e välikerroksesta on vähän liikaa. Tosin noita ylempiä hintoja kun kattoo niin täähän on melkein ilmainen.

Kuva
Spectator kirjoitti:Mulle riittäis ACG-SISP eksklusiivisuus mutta kun niiltä tulee siistiä niin harvakseltaan ja kaikki menee heti...


Rais styleforumilla postailee aika usein ihan hyviä techwear fittejä, joissa on esim. niken ja uniqlon teknisempää kamaa. Ehkä sen fittejä seuraamalla vois löytyä jotain inspiraatiota / idea vaihtoehdoiksi Nike ACG:n tai SISP:n lisäksi?

Pitää myös blogia: www.xeoniq.tumblr.com
^Jotain siistiä välissä aina osui tuolla silmiin mutta näyttää postaavan muittenkin juttuja (ilmeisesti itse tuo blondi). Jotain todella hilpeyttä herättävääkin kyllä mukana:

Kuva

Omat perussäännöt tässä on se, että ei mitään liiallista form over function kikkailua (reppu integroitu rotsin selkään yksi pahimpia esimerkkejä tästä), ei oo ihan pakko päästä syväkyykkyyn jos se meinaa haarakiilaa polvien korkeudella ja muutenkin linja saisi olla enemmän vartalonmyötäistä kuin kovin väljää. Housut saa olla ylhäältä väljät jos sitten sääristä fitti on tapered kuten esim. noissa ACG cargoissa.

Tällaiset on ihan ok vaikka naaman peittäminen nyt on vähän harvinainen valinta itelleni:
Kuva
Kuva
ei mikään helpoin look, mutta mun mielestä Rais kyllä saa ton näyttämään yllättävänkin luontevalta. Vakavasti nyt ei kannata ottaa mitään vaatetouhuja.

mun mielikuvaan vaikuttaa ainakin

1) ympäristö (luonto tai oikeasti ison kaupungin maisemat) tukee mielikuvaa;
2) kuvien perusteella kaveri on hyvässä tikissä; ja
3) viettää aktiivista ja urheilullista elämää, josta johtuen tollanen techwear tuntuu jopa perustellulta, luontevalta ja loogiselta valinnalta.
joona kirjoitti:Pitää myös blogia: http://www.xeoniq.tumblr.com


Nyt on kyllä kova. Arvostan kunnon panostamista tuohon teknoninja-estetiikkaan kokonaisuutena: ei pelkästään vaatteet, vaan kroppa, tukka, lasit, kuulokkeet, kuvausympäristöt ja poseeraukset, kaikki on kunnossa. Kuin suoraan jostain kasari-sci-fi-elokuvasta tai japanilaisesta videopelistä. Mahtava.
Onneks olin hereillä kun Acronym Prestot launchattiin. Jännästi niitä oli Saksan eBayssa vaikka miten suunnilleen listahintaan noin viikko siitä eteenpäin.

http://onpointfresh.com/techwear-style- ... ssentials/
Ehkä pohjimmiltaan tuo "grey" -ajattelu enemmän sopii omaan makuun ja noilla kamoilla pystyy näyttämään normaalilta kun ei vedä kaikkea kerralla niskaan. Mutta kyllä sitä yksi musta rotsi tosiaan olisi kiva olla täydentämään hiippailusetti...
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.