jk- kirjoitti:
DonL kirjoitti:Täältä löytyy:

Tom Ford Tuscan Leather


Käytätkö tätä ihan "vanteilla" vai pistätkö jotain muuta tuoksua päälle? On nimittäin aika tuhti tuoksu pelkiltään, joku voisi pitää jopa epämiellyttävänä?


Noo eipä näitä juttuja kehujen takia harrastella, ihan sellaisenaan käytän.

ja kukapa nyt ei salaa tykkäis nahan, vadelman, savun, kokaiinin ja paskaisten dollareiden tuoksukombosta
juha kirjoitti:Ajankohtainen ketju kun tässä oli useamman vuoden tauko mistään tuoksuista, mutta viime aikoina on alkanut taas kiinnostaa.

Kuva

Dior Hommella menty kohta kymmenen vuotta. Välillä tekis mieli vaihtaa mutta mikään ei oikein tunnu miltään tämän jälkeen. Tähän liittyy myös aika vahvasti Hedi-estetiikan fiilistely Diorin kulta-aikoina. Sääli että Hediltä ei tullut Saint Laurentin aikoina mitään tuoksua. Nyt kun pullo alkaa olla lopussa niin pitäis ostaa uus, mutta foorumeilla puhutaan, että tuoksu on muuttunut aikaisemmasta. Olikohan tää nyt tässä?

Erikoistilaisuuksia varten on Tom Fordin Black Orchid, joka on jumalainen, mutta vähän liikaa arkikäyttöön.


L’Oréal omistaa ysl tuoksuihin oikeudet, mikä on syy siihen, ettei kyseinen herrasmies päässyt vaikuttamaan muuhun kuin kivijalkojen hajuun.

- Itellä käytössä talvella DH intense: haisee tökerölle huulipunalle aluksi, mutta kun se asettuu hajusta tulee aika huumaava. Oma suosikki tuoksu.
- Kesällä Valentino Uomo: simppeli kesätuoksu
- Creed Aventus ollut harkintalistalla pitkään testerin loputtua, mutta en ole osannut perustella tuoksua itselleni, enkä ole jaksanut perehtyä, mikä tuotantoerä sopisi mulle parhaiten. Sokko-ostot ei tule kuuloonkaan
- Terre d’Hermès loppui. Se oli ihan hyvä tuoksu, muttei ole tullut ostettua, koska ei näkisi hirveemmin käyttöä
- Tom Fordin tuoksujen hypeä en ole koskaan ymmärtänyt. Jotenkaan ei kolahda oikeen mikään niistä, joita pääse Stokiksessa testailemaan
- Lahjaksi saadut tuoksut jää aina käyttämättä, koska niissä on aina joku vika
Suosittelen kaikille CDG-tuoksuja. Esim Black on sellainen, joka menee kaikille. Myös Gosha toimii, jos epätoivo kiinnostaa. Kuka tällaisilla foorumeilla pyörivä ei olisi jollain tavalla surkea tapaus.

Myös Le Male on tosi hauska, jos elänyt oikeassa vaiheessa nuoruutta. Se päälle haisee ihan raiskaajalta.
^ mistä ostat CDG:n tuoksuja? Samat verkkokaupat kuin vaatteissa? Onks jotain paikkaa, josta saa tavallista halvemmalla?

Mä oon niin köyhä jäbä, että en pystyis perustelemaan Aventuksen hankintaa. Klooneista on kehuttu Armaf Club De Nuit Intenseä (https://www.fragrantica.com/perfume/Armaf/Club-de-Nuit-Intense-34696.html). Välillä miettinyt tuon tuoksun hankintaa. Puoli-ilmainen tuoksu kyseessä.

Margielan Jazz club olis hauska testata. Tuoksu, jossa on vahvasti mukana tupakkaa ja rommia ei vaan välttämättä sopisi lifestyleen. Satunnaiskäytössä vois olla mukava lisä.
Mistähän ton Armafin sais tilattua helposti? Ihan tuohon Aventukseen ole varaa. Luin nimittäin tuosta Aventuksesta vähän ja ihan pikkasen ihastuin siihen ajatukseen tuoksusta.

Toki mulla on perverssio Diorin Fahrenheitista. Joskus junnuna muistan isältä sitä lainanneen ja se potki sillon ku 10000 volttia, mutta oli yllättäen vähän turhan miehekäs 14 vuotiaalle pojalle. Toki kuuleman mukaan sekin tuoksu on pilattu muutoksilla.
Nine kirjoitti:^ mistä ostat CDG:n tuoksuja? Samat verkkokaupat kuin vaatteissa? Onks jotain paikkaa, josta saa tavallista halvemmalla?


Artekista ja muistaakseni Beamista ainakin saa.
Nine kirjoitti:Mä oon niin köyhä jäbä, että en pystyis perustelemaan Aventuksen hankintaa. Klooneista on kehuttu Armaf Club De Nuit Intenseä (https://www.fragrantica.com/perfume/Armaf/Club-de-Nuit-Intense-34696.html). Välillä miettinyt tuon tuoksun hankintaa. Puoli-ilmainen tuoksu kyseessä.


Kloonaus on yksi asia mikä tässä aiheessa kiinnnostaa.

Mm. Tom Fordin Neroli Portofino on aika hiton monessa keskustelussa väitetty olevan (lähes) 1:1 "väkevöity" 4711 Eau de Cologne.

Tuoksut kiinnnostaa toisinaan, pitää päivittää postausta ajan kanssa.
Mugler Cologne (joka on ylipäätään aika hyvä "epätuoksu" jos etsii vaan jotain geneeristä freesiyttä ilman valtavaa määrää sitrusta) on aika lähellä kanssa, mikä ei sinänsä yllätä koska sekin on enemmän tai vähemmän variaatio "perinteisestä" kölninvedestä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.