Mitä innovatiivista näissä on? Samaa mallia tehty niin monella merkillä. Tunnetuin lienee Oliver Peoplesin Gregory Peck. Oliver Peoplesin rillit ei kyl näytä halvoilta ja muovisilta.
vapahtaja kirjoitti:Mitä innovatiivista näissä on? Samaa mallia tehty niin monella merkillä. Tunnetuin lienee Oliver Peoplesin Gregory Peck. Oliver Peoplesin rillit ei kyl näytä halvoilta ja muovisilta.

Eikä tunnu. Oon ollut todella tyytyväinen Sir Finley malliin. Vaikka hinta on aika kireä niin suosittelen
Kellään kapealärvisellä käytössä näitä (tai vastaavia)?
Käyttöplehat on perus orggis-Wayfarerit, mutta toisenlaiset voisi kyllä hommata.
Kovasti googlen kuvahaku tarjoaa noita naisille, yksittäinen testikokemus oli kyllä jees siihen nähden että Aviator ei sovi naamalle missään koossa.

Kuva
vapahtaja kirjoitti:Mitä innovatiivista näissä on? Samaa mallia tehty niin monella merkillä. Tunnetuin lienee Oliver Peoplesin Gregory Peck. Oliver Peoplesin rillit ei kyl näytä halvoilta ja muovisilta.


No ei nyt noissa kuvien malleissa niinkään, mut mallistoista löytyy myös aika hillittömiä tyylejä
Oon todennut että nykyiset sangat ei ole itselle parhaat mahdolliset, ja passiivinen uusien etsimisprosessi on koko ajan hiukan vireillä. Kiinnostaisi joko a) "Sofi Oksanen" - lasit, eli "hengettömät" täyspyöreät, tai b) Clubmaster-tyyppiset lasit, erityisesti puisilla sangoilla. Saa heittää herjaa tätä ideaa kohtaan, tai vinkata hyviä valmistajia ja malleja!

Taustaksi, mulla on melko neliskanttiset kasvot, melko voimakas leuka, korkea otsa, matalat kulmat ja nenä joka muistuttaa lähinnä junnujen hyppyrimäkeä
Lorenzo il Magnifico kirjoitti:Oon todennut että nykyiset sangat ei ole itselle parhaat mahdolliset, ja passiivinen uusien etsimisprosessi on koko ajan hiukan vireillä. Kiinnostaisi joko a) "Sofi Oksanen" - lasit, eli "hengettömät" täyspyöreät, tai b) Clubmaster-tyyppiset lasit, erityisesti puisilla sangoilla. Saa heittää herjaa tätä ideaa kohtaan, tai vinkata hyviä valmistajia ja malleja!

Taustaksi, mulla on melko neliskanttiset kasvot, melko voimakas leuka, korkea otsa, matalat kulmat ja nenä joka muistuttaa lähinnä junnujen hyppyrimäkeä



Tarkasta tanskalainen Lindberg. Jos kehykseltä kaipaa oikeasti laadukasta viimeistelyä ja pitkää ikää, ei mikään mene noiden ohi, plus mallisto sen verta laaja et molempaan tyyliä löytyy varmasti. Esim. OP:t lähinnä sarjaa ”ihan ok” noiden rinnalla, niin laadullisesti kuin tyylillisesti.
Ei kannata yleistää, mulla on esim. kahdet Oliver Peoplesin made in japan malliston titaanisankaiset aurinkolasit, joiden väittäisin kyllä kestävän kriittisen vertailun Lindbergin kehyksien rinnallakin. Lindbergit muuten taidetaan kasata filippiineillä, jos sillä on jollekin jotain merkitystä.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.