Naisen hiusten harmaantuminen ei saa näkyä!! ! ! !

Tossa oli joko kyseessä aivopieru tai markkinointi tai sit sekä että. Itse asiassa en oo enää varma, onko noilla kahdella eroa.
Sprezzakurahousut kyllä ärsyttää suunnattomasti ihan yleisesti, siis voi helvetti.

Seipäännielleiden insinöörien maassa jotain Fortezza Basson kiimasta valokuvaajaa varten aseteltu, "hallittu" huolettomanmillintarkkaahniinboheemi näpräys tulee yhtä luonnollisesti, kuin hallittu alkoholinkäyttö suunnattoman vituttavan työviikon jälkeen. Ja hyvä niin.

Sulkekaa ne munkkien soljet ja vetäkää se toinen kaulus sen käänteen päältä perkeleen hipit.
oktopus kirjoitti:Naisen hiusten harmaantuminen ei saa näkyä!! ! ! !

Tossa oli joko kyseessä aivopieru tai markkinointi tai sit sekä että. Itse asiassa en oo enää varma, onko noilla kahdella eroa.


Tuo harmaantuminen pisti kyllä aivopieruna silmään, mutta kuten sanoit, niin varmaan ihan markkinointitempaus/näkyvyyden tavoittelu esittämällä idioottimainen kommentti.

Niipolan neuvo sprezzasta oli sellainen, että olisi ollut hyvin monta syytä jättää se pois. Näin tyylifoorumin näkökulmasta koko sanan voisi haudata odottamaan uusiokäyttöä. En myöskään suosittelisi kenellekään, joka lukee pukeutumisohjeita kirjoista, kokeilemaan ”hauskoja” kikkoja rikkoa asua.
Minkäköhän takia artikkelissa ei mainittu alitajuntaista vaikutusta, johon kukaan ei voi vaikuttaa?
Noh kommenttiosio sai tekemään kipon poppareita :D
uros kirjoitti:
Pepe kirjoitti:En myöskään suosittelisi kenellekään, joka lukee pukeutumisohjeita kirjoista, kokeilemaan ”hauskoja” kikkoja rikkoa asua.

No joo, tietysti tossa varmaan oli oletuksena et lukija ei ole aivan täysi idiootti.


Mutta kun seuraa meininkiä, ei kannattaisi olettaa. Onhan tän neuvon vaikutus nähty jo aiemmin sen toisen foorumin kulta-aikoina.
Tää suomipena ainakin vetää just niin sprezzapertsana kuin sattuu aamulla herätessä huvittamaan. Imekää mun aukinaisia munkinsolkia! Ei kukaan ole enää vuosiin olettanutkaan, että pukeutuisin korrektisti tai tilanteeseen sopivasti.

Solmio löysällä ja ylin nappi auki sekä paidasta että housuista sopii kanssa erittäin hyvin keskivartaloturpeiseen-suomi-sprezzaan. #approved
Pasteur kirjoitti:Tää suomipena ainakin vetää just niin sprezzapertsana kuin sattuu aamulla herätessä huvittamaan. Imekää mun aukinaisia munkinsolkia! Ei kukaan ole enää vuosiin olettanutkaan, että pukeutuisin korrektisti tai tilanteeseen sopivasti.


Tämä.

On harva tilanne, jolloin olen oikeasti korrektisti ja työni mukaisesti pukeutunut.
the_graduate kirjoitti:
Mut joo, kommentlointiosio kiinnostaa, vanhan liiton kusipäänä mä luin artikkelin paperihesarista.


Mä luen paperihesaria tai näköislehteä, koska en jaksa Hesarin sivujen tai sovelluksen mainoksilla höystettyjä onnettomia HSTV-pätkiä. Tai siis en voi sietää niitä. Enkä halua aamun lehteen mitään ääniä tai liikkuvaa kuvaa. En edes oikeastaan halua, että minulle puhutaan, kun luen lehteä ja juon aamukahvia. Siksi herään ennen muita, vaikka olen kaikkea muuta kuin aamuihminen.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.