En trollaa, eikä siinä mitään erityistä mutta kun edellinen tila oli niin kiva niin kontrasti uuteen on aika suuri. Vanha paikka oli avara ja valoisa, uusi on vähän hämärä ja tunkkainen.
^Olen Tampereella kulkenut nyt kolmatta paikkaa vakkariparturin mukana. Nykyisin hänellä on oma pulju. Ei pahemmin kiinnosta sisustus, kun tukka on aina 7/5 leikattu. Leikkaukseen on mukava satsata, kun on tukkaa suotu. 5/10 kaverilla on jo lähtenyt päästä.
Ruoholahdenkadun Dick ja sieltä erityisesti Rolandista on tullut oma vakkari parturi. Aiemmin mennyt oikeastaan paikasta paikkaan lähinnä sen mukaan missä sattuu ole tilaa, nyt luulen et pidän vakkarista kiinni. Tuntuu et 30 vuoteen eka parturi joka osaa oikeasti työstää mun hiuksia. Jälki 7/5, myös läpät on yleensä suht hauskoja.
oktopus kirjoitti:En trollaa, eikä siinä mitään erityistä mutta kun edellinen tila oli niin kiva niin kontrasti uuteen on aika suuri. Vanha paikka oli avara ja valoisa, uusi on vähän hämärä ja tunkkainen.


Jotenkin luulisi, että leikkuun laatu on tässä se määrittävä tekijä, kun vielä koet tarvitsevasi erityistä huolenpitoa. Mutta ei kai sitten.
^ Jos tästä vetäisi jonkin analogian rätteihin, niin fuccboi-kohujuristin hankintoja kai myös määrittelee lähinnä ompelujälki eikä esim brändin tai fiilis?
Pasteur kirjoitti:^ Jos tästä vetäisi jonkin analogian rätteihin, niin fuccboi-kohujuristin hankintoja kai myös määrittelee lähinnä ompelujälki eikä esim brändin tai fiilis?


Kyllä se niissä räteissä merkkaa, joiden koen tarvitsevan erityistä huolenpitoa ompelujäljen osalta.
Walden´s Classic barber shop Väiskin kentän vieressä. Erittäin hyvä, mutta vaatii muutaman viikon etukenoa, jos meinaa saada fiksun ajan varattua
oktopus kirjoitti:Laatu edellä, ilman muuta, mutta joku raja nyt pitää kuitenkin olla kokemuksenkin suhteen :)


Ymmärrän kyllä. Hiustenleikkuu on epämiellyttävä kokemus, joten parempi tehdä siitä mahdollisimman miellyttävä.

Ihmettelin vain, että vakkarin vaihtaa miljöön perusteella. Koen, että miellyttävyyttä lisää nimenomaan tyyppi, joka leikkaa. Mun mielestä on esim kiva jutella vakkarin kanssa, koska se muistaa mut ja voidaan kuulumisia vaihtaa.
Itselle puolestaan on ihan positiivista, jos ei tarvitse puhua lainkaan. Hetki ilman päätelaitteita mukavassa ympäristössä puhumatta on itseasiassa ihan miellyttävä kokemus.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.