Arraa kirjoitti:Kellään hajua Jyväskylän partureista, kuka handlaa?

Parturi konehuone on ollut hyvä. Kolme eri tyttöä on leikannut hiukset ja aina olen ollut tyytyväinen lähtiessäni. On hinnoiltaan keskitasoa, 25e keskipitkät hiukset, 15e lyhyet.
Dick Johnssonin, ruoholahdenkatu, Otto(?) leikkas kyllä todella hyvin. Tampereella joskus fixasin parran ja joku kaveri väänsi sitä varmaan kolme varttia ja jälki oli vain ok. Vertailukohtana tähän oli Walden's ja seuraan vinkin Anni. Dickin hinnat on myös todella suolaiset jos vedät sekä letin että parran...olisko 65€!!!!!!

Groom Rockin Anni osaa asiansa. Aina tullut hyvä letti ja parran muoilukin hallussa. Letti lienee 30+ euroa. Eli suolainen.

Viimeisin oma kokemus on karhupuiston Beard Parkista. Harmillisesti en muista kaverin nimeä joka hiukseni ja partsni fiksasi, mutta todella hyvää nättiä. Hintataso just hyvä, oisko ollut alle 40€ letti ja parta. Tänne menen todellakin uudestaan.
^ Dick Johnson 56€ hiukset / parta.

Köpiksessä kävin Pall Mall Barbers pop-upissa ja oli kyllä huima kokemus. Kannattaa käydä, jos reissaatte UK:ssa. Kaikki lämpimiä pyyhkeitä ja partavedellä toistuvasti hajustettua hiussutia myöten oli 7/5. Miehet puvuissa dapper as ever jne. Ja työn tarkkuus aivan tolkuton. Hintakin oli 0€, koska kuului seminaarin palveluihin.

Tämän sekä edellisen Dick Johnson käynnin perusteella viimein alan tajuamaan föönin ja hyvän rollerin päälle. Tämän työkalun haen ensiviikolla jossain välissä aamuja helpottamaan: https://www.dickjohnson.fi/rolleri
Rolleri-rojekti ollut käynnissä ajatuksen tasolla kait vuoden päivät tässä, en oo vielä saanu aikaseksi, heh. Kai se on kohta hankittava, vielä kun tukka hetken pysyy päässä.
dp1 kirjoitti:Dick Johnssonin, ruoholahdenkatu, Otto(?) leikkas kyllä todella hyvin.


Tämä. Tässä on oma nykyinen luottomies - erittäin hyvä leikkaamaan ja muutoinkin mukava kaveri.
Miten jengi jaksaa matkustaa hiustenleikkuuta varten? Onko siinä niin olennainen ero? Mulla ei todellakaan ole parhaiten leikatut hiukset, mutta on kiva, et saa kotona kulman takaa hyvää palvelua ja on kiva jutella tutun kanssa.
On siinä joo. Varmaan kyl riippuu myös siitä millaiset hiukset on, mut mulla on sellainen kutina että omat kaipaa vähän enemmän huolenpitoa parturilta.

Piti vaihtaa itse parturia tässä kun oma hyvä vakkari vaihtoi mestaan jonka sisustukset on sellaiset etten kärsi käydä siellä :(
oktopus kirjoitti:On siinä joo. Varmaan kyl riippuu myös siitä millaiset hiukset on, mut mulla on sellainen kutina että omat kaipaa vähän enemmän huolenpitoa parturilta.

Piti vaihtaa itse parturia tässä kun oma hyvä vakkari vaihtoi mestaan jonka sisustukset on sellaiset etten kärsi käydä siellä :(


Et kai nyt trollaa? Mitä siellä vakkarin uudessa on, hakaristejä seinillä vai mitä?
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.