Aluspaidat on usein pidempiä. Asketin fitti on perus regular fit, joidenkin mielestä laatikkomainen. Omaan makuun hyvä fit eli sellainen rento kuten t-paidan pitääkin olla. Ei mikään "muscle tee" -tyyppinen ratkaisu eikä myöskään aluspaidaksi tarkoitettu.
eakin kirjoitti:Pitäis saada kaappiin pari obcd-paitaa lisää. Nykyään lähinnä LG:n paitoja käytössä, mutta näissä on ongelmana että M-koko on rinnasta aavistuksen pieni ja L-koon paitojen helmoja olen taas käynyt kavennuttamassa jonka jälkeen ovat ok.

Onko jollain ollut sekä LG:n ja Asketin oxfordeja jotta osaisi verrata hieman kokoa. Onko M-koossa rinnassa yhtään enempää tilaa? L-koko näyttää taas helman leveyden puolesta liian teltalta itselleni. Paras fitti valmiista paidoista on ollut itselleni tähän mennessä A Days Marchin M-koko. Haluaisin tilata kuitenkin tuon Asketin merinoneuleen niin samalla voisi kokeilla oxfordia.

Vastaan itse itselleni, jos joku muu arpoo kokojen välillä. Asketin M regular sopi itselleni just nappiin, kun LG:n M oli rinnasta liian tiukka. Spekseissä molemmissa on sama rinnan ympärys.
Hei joo sama homma, tällä viikolla tuli Asketin M-Regular oxfordi ja täytyy sanoa että nyt löytyi vihdoin obcd-fitti, joka istuu itselle täydellisesti. LG:n M-koossa oli sama vika kuin eakinilla, hartioista ja tisseistä liika piukka, mutta Asket sopii päälle niin kerta kaikkisen loistavasti etten paremmasta tiedä.

Muutoinkin loistopaita, samoin kuin firman T-paidat. En minä enää muita ostakaan. Tämä taitaa olla sitä rakkautta.
Olli kirjoitti:Hei joo sama homma, tällä viikolla tuli Asketin M-Regular oxfordi ja täytyy sanoa että nyt löytyi vihdoin obcd-fitti, joka istuu itselle täydellisesti. LG:n M-koossa oli sama vika kuin eakinilla, hartioista ja tisseistä liika piukka, mutta Asket sopii päälle niin kerta kaikkisen loistavasti etten paremmasta tiedä.

Muutoinkin loistopaita, samoin kuin firman T-paidat. En minä enää muita ostakaan. Tämä taitaa olla sitä rakkautta.


Minkä kokoinen olet?
Kaippa se täytyy käydä Asketin tuotteita testaamassa Helsingissä kun mahis on. Millekään mulla ei ole tarve, joten saa nähä mitä jää käteen. Ehkäpä bokserit voisi ottaa testiin ja t-paitoja tarvitsee aina.
Kävin kurkkimassa Amsterdamin meininkejä, nyt kun olivat käymässä myös täällä. Hyvä meininki nyt kun vihdoin näki kamoja livenä. Oxfordissa olikin ihan OK kaulus sekä neuleet vakuutti paksuuksiltaan.
Kashmir ja merinonneuleet saapui itselle ja on kyllä hyvän oloisia. Nyt löytyykin kaikki tuotteet paitsi college, ja kaikissa toimii M-Short tosi hyvin.

Tykkään kauluspaidassa kanssa hihoista enemmän kuin LG:ssä, taitaa olla hieman slimmimmät hihat, ja kalvosimissa vain yksi nappi, joka on sattumalta juuri sopivassa kohtaa että toimii hyvin kellon kanssa ja ilman. (M-Short muuten vastaa Beams+ M kokoa tosi lähelle.)
Pipot ja huivit myynnissä. Just mietin, mitä väriä lähtee tilaukseen. Molemmat siniset ja harmaa kiinnostaa. Hinnat 50 scarf ja 35 pipo.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.