En oikein osaa säästellä ilman mitään tavoitetta, eikä moisia ole viimeaikoina ollut, heh. Rahan meno vähän vaihtelee kuukausittain, joku kauhun tasapaino onneksi pysyy. Välillä jää muutama satanen säästöön, seuraavassa kuussa menee muutama satanen yli budjetin.
Noh, minulla on firmalainaa ja asuntolainaa ja taitaa olla opintolainankin häntä vielä. Kun firmalla menee hyvin, myös itsellä menee hyvin ja välillä siitä lainanmaksun välistä jää jotain jopa isompiin hankintoihin. Aikansa kutakin.
"Missä olet ollut? Kaipaamme rahojasi!", terveisin (melkein) joka ikinen h******in verkkokauppa, josta olet ikinä ostanut mitään.

Siivoan gmailia ja tulee mieleen, että olisi ehkä voinut tietysti käyttää jotain muutakin kuin tätä ykkösmeiliä näihin verkkokauppajuttuihin. Saahan noita kaiketi kyllä peruutellakin noita uutiskirjetilauksia. Ehkä pitää ottaa projektiksi.
Mä tein kokonaan oman sähköpostiosoitteen verkkokaupoille. Näkee kätevästi kaikki tarjoukset alennusten aikoihin mutta uutiskirjeet ei kuitenkaan hypi tärkeiden viestien sekaan
Onko se itsehillintää vai merkki ongelmasta kun klikkailee refreshia jollain sivulla toivoen, että joku viimeinen kappale jotain rättiä menisi kaupaksi, että itse ei tarttisi poistaa?
Spectator kirjoitti:Onko se itsehillintää vai merkki ongelmasta kun klikkailee refreshia jollain sivulla toivoen, että joku viimeinen kappale jotain rättiä menisi kaupaksi, että itse ei tarttisi poistaa?

Perus. Tosin itsellä on ongelmana se, että jos löydän jotain erittäin siistiä, haluan ostaa sitä heti kerralla useamman, koska ei ikinä tiedä, saako sitä vastaisuudessa. Oli sitten kyseessä sama tai eri väri.

Onneksi viimeisin pakkomielle on dr denim otikset, joita saa 4 paria yhden Acnen parin hinnalla. Mulla löytyykin näitä parissa eri koossa. Molemmat koot toimii.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.