Jos tää olisi mun foorumi ja hostauksesta jotain maksaisinkin niin äänestäisin lompakolla hyvin nopeasti. Erittäin kevyt liikenne ja foorumi päivittäin kumossa 5h tai pitempäänkin.
Onko itse hallittu palvelin vai webhotelli?

MySQL ajantasalla?
PhpBB ajantasalla?
PHP ajantasalla?

Mysql4 tuossa virheessä viittaisi että käytössä PHP:n vanha MySQL ajuri uuden MySQLi ajurin sijaan, mutta se tuskin vaikuttaa tähän. Veikkaisin että ongelma on MySQL päässä.
Ei suoranaisesti liity foorumiin, mutta Photobucketin uudet käyttäjäehdot on syönyt kohtuullisesti kuvasisältöä. Ainakin MTOP- ketjussa.
^ Sellainen ihan kohtuullinen 399,99 usd per vuosi näköjään hinta kuvien linkkaukselle/hostaukselle nyt tuolta tästä eteen päin, jos oikein ymmärsin. Vaatii Plus 500 -paketin. : )

http://photobucket.com/terms

No, noissa omissa kuvissa ei nyt mitään elämää suurempaa sisältöä ole, että olkoot. Picasa/Google oli aiemmin käytössä, mutta sitten se linkkaus oli sieltä ainakin aikoinaan vähän kankeaa. Pitää katsella uusia vaihtoehtoja.
Eikö kaikkien verkkoliittymien mukana tule kotisivutilaa? Liiton etuna tulee itselleni Mikro Bitti ja jos ei se vessalukemistoa kummempi ole niin siitäkin saa ihan riittävästi storagea ja inboxeja kaikkeen mihin kuvittelen tarvitsevani.
Joo, näin on. Tutkiskelin tuossa illan mittaan vähän eri vaihtoehtoja, ja Imguriin päädyinkin ja tuntuu pelaavan.

Noita ihmisten vanhoja Photobucket-kuvia pääsee halutessaan katsomaan avaamalla tuon kuvalinkin uudessa välilehdessä tai ikkunassa, niin avaa kuvan Photobucketin sivulla. Eli kuvat säilyvät palvelussa, mutta niitä ei voi enää linkittää.
Toivottavasti kukaan ei ota nokkiinsa, mutta kun myyntipalstalla ilmoitetaan jonkun tuotteen olevan myyty, niin eikö siinä rikota "3) Ei pumppauksia ilman hinnanalennuksia (ja kun alennatte hintaa, jättäkää alkuperäinen hinta näkyviin)" -sääntöä? Kysehän on ketjun pumppauksesta tai ainakin säännön kiertämisestä, jotta saadaan oma ketju taas ylöspäin. Ketään ei varmaan kiinnosta, että jokin tuote on vedetty pois myynnistä. Itse ainakin availen myyntiketjuja, jotta näen onko uusia tuotteita myynnissä tai onko tuotteen hinta laskenut sille tasolle, että tulee tehtyä poistoja.
^Kyllähän se tiukalla tulkinnalla noin on ja olen sikäli samaa mieltä, että jos säännöt on olemassa niin niiden kiertäminen rapauttaa muiden motivaatiota niitä noudattaa.

Hinnan alennus, tuotteiden lisäys, kysymykseen vastaus. Siinäpä ne hyvät syyt nostaa omaa ketjuaan.
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.