Hah, mulla itseasiassa on Moseri. Leikkasin sillä hiukset useemman vuoden ajan kunnes kasvatin niitä vähän ja ois pitäny opetella käyttämään ohessa saksia. Nykyään trimmailen ko. koneella lähinnä partaa. Moser on kyllä oman alansa Red Wing. Luulen ettei se edes hajoa koskaan, kun akkuakaan ei ole.
^ Aina hienoa kun jotkut asiat vaan kestävät. Itselläkin jo reilut parikymmentä vuotta palvellut leikkuri, ja harkitsin jo äskettäin uuden ostamista, mutta sitten kokeilin kuitenkin teroittaa siitä terät. Nyt leikkaa taas hienosti. Pitäisi näissä perinteisissä malleissa aina silloin tällöin teroitella kuitenkin, mutta ei ollut tullut tätä hoidettua.

Ihan hyvän tukun rahaa tienannut tuo leikkuri, kun omat hiukset leikannut reilut 20 vuotta ja lisäksi kahden pojan hiukset jo muutaman vuoden ajan.

Toisaalta kaikki tällainen ihmisten tee-se-itse-touhu on tietysti omiaan ruokkimaan työttömyyttä, mutta se on toisen aihepiirin pohdiskeluja.
Olisiko uusia suosituksia Helsingistä? Chopshop meni kiinni remontin ajaksi ja pitkään odotetun Dick Johnsonin avajaismarkkinointiviesti meni liikaa jo valmiiksi ristiriitaisiin tunteisiin ja päätin, että se ei ole minun paikkani...
Itse oon mansen Dikillä käyny, just siks että siellä on ihminen joka leikkaa mun tukan hyvin. Toi helvetin äijäily sattuu aivoihin liikkeessä ja mainoksissa ihan helvetisti.
haistelija kirjoitti:Itse oon mansen Dikillä käyny, just siks että siellä on ihminen joka leikkaa mun tukan hyvin. Toi helvetin äijäily sattuu aivoihin liikkeessä ja mainoksissa ihan helvetisti.

Juuh tosi ristiriitaset fiilikset siitä mestasta. Aina oon lähtenyt tyytyväisenä ja voin suositella sitä paikkaa kyllä, mutta voi luoja miten vaivaannuttavaa se äijäily on. Mut mikäs siinä kuha kauppa käy ja palvelu pelaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.