Oon tässä huomannut, että mua kiinnostavat lähinnä noi ensimmäisen kahden kategorian sisällöt. Myyntilangat tulee poikkeuksetta skipattua.

Käytän tota Lukemattomat linkkiä oikeastaan aina, ja nyt lukemattomien lista on joka kerta täynnä myyntithreadeja. Tarjoaako tämä foorumiplatta mahdollisuutta katsoa vain tietyn kategorian (tässä tapauksessa siis Pukeutuminen ja Kulttuuri & lifestyle) lukemattomat?
Ulkomaisella sisarpalstalla on topic, missä ihmiset tarjoavat palautukseen lähteviä alelöytöjään muille foorumilaisille samaan hintaan (plus tietty postikulut, jos niitä tulee). Seuraavan ostajan on tietysti turha alkaa kyselemään mitään palautuspostituksia, riskei on otettava ja foorumilla voi luukuttaa.

Toimisikohan täällä?
Olen muutamaan kertaan tarjonnut jotain Stonaria ja Junyaa ennen itselleni maksutonta palautusta mutta harvemmin kukaan juuri sillä hetkellä haluaa juuri sitä vaatekappaletta.
Usein (ja pitkään) on kyllä kenraali virhe seuranamme...

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Table './tyylit_phpbb/pp3_sessions' is marked as crashed and should be repaired [145]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Lue lisää alueelta Kehitys ja yleinen tai katso uusimmat viestit.