Itellä neuleet viikattuna, kauluspaidat henkareissa, t-paidat ja pikeet viikattuna, koska ei ole tilaa henkareille, farkut rullalla (pakastan kyllä farkut vähintään kerran kuukaudessa) ja muut housut henkareissa. Ja tosiaan neuleita ei kannata laittaa roikkumaan, vaan säilyttää viikattuna.
Mulla on roikkunut neuleet henkareissa lähemmäs vuoden eikä niissä mitään venymää näy, ainakaan huomannut en ole. S-kokoa kaikki tosin eli kevyt paino.
Viimeksi muokannut alspe, 24 Marras 2016, 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hemmetti, tarttis saada kämppään lisää roikutustilaa ja joku vaaterekki tai pari hommattua. Oma yksiö vaan ei oo mikään säilytystilaihme.
Eihän villapaitojen henkaroittaminen tee paidalle mitään, jos henkari vain on oikean mallinen ja kokoinen. Toki lähtökohtaisesti en itse ainakaan roikottaisi villapaitoja kesän yli henkarissa.
alspe kirjoitti:Nostoa tälle ketjulle jos olisi muillekin tarvetta.

Millä tavalla säilytätte käytössä olevia vaatteitanne? Kuvia, löytyykö mitään speciaalia ideaa säilytykseen.
Lattialla, suurin osa tuolien nojilla kasassa, sohvalla jne.. Aivan tuhannen rypyssä.

No oikeasti sentään kauluspaidat, takit ja "juhlavaatteet" roikkuu hengareissa.

Mutta muutaman kerran on tullut palautetta esim. äidiltäni tyyliin että "vaikka selvästi tykkäät tosi paljon näistä vaatejutuista, niin ihmeen vähän arvostat niitä vaatekappaleita säilytyksen perusteella." Tosiaan tässä olisi petrattavaa, mutta pitäähän poikamiesboksin näyttääkin vähän asianmukaiselta.
T-paidat viikattuna (paitsi urheilukäytössä olevat Uniqlo Airismit), sukat ja alkkarit läjässä, liikuntavaatteet täysin sekaisin lähes kaikki muu hengareissa. Nahkatakki rullalla.

Neuleet on itsellä sen verran reippaassa rotaatiossa, ettei erityisempiä ongelmia hartiasaumojen kanssa ole vielä ollut. Oon kyllä välillä pyrkinyt ottamaan niitä pois hengareista ja säilyttämään muulla tavoin ihan vaan varalta.
Lue lisää alueelta Pukeutuminen tai katso uusimmat viestit.