Teillä on vaan ihan liian leimejä pastilleja.
Itsellä on vakionappi selkäjumin yllättäessä vahvin mahdollinen Tramal Retard.
Nostaa kuolleetkin haudasta.
Tuolla pääsee linkuttamaan kiropraktikolle aina.
Erik kirjoitti:Tramal retard kuulostaa pahaenteisen sattuvasti nimetyltä. Sekakäyttöketjulle kannatusta...

^Paratiisi ja paholainen samassa pastillissa.
Mulla oli oikeasti snadeja vaikeuksia päästä noista eroon selkäleikkauksen jälkeen.
Jouduin bostaamaan leikkausjonossa 4kk. Tuo aika meni napeissa.
En todellakaan ota noita ellei ole semmoinen tilanne ettei muuten kirolle pääse raahauduttua.
Brenkun kanssa noilla lähtee taju suunnileen kahden tuopin kohdalla.
Barbarossa kirjoitti:Brenkun kanssa noilla lähtee taju suunnileen kahden tuopin kohdalla.


Eräitten toisten nappien kenttätestauksesta:

Tuli tuossa syksymmällä sammuttua ruokapöytään eräänä kauniina perjantaipäivänä puolikkaan punkkulasin jälkeen, kun lekuri oli unohtanut kertoa, että saattaa olla stydiä kamaa holin kanssa.

Heräsin kuusi tuntia ton jälkeen puku päällä sohvalta, ku rouva oli raahannu sinne kun ei ollu jaksanu kuunnella mun puhuvan koko ajan pupuista. Olin kuulemma ollu heleppo siirtää.

Itehän en muista, nii ei oo tapahtunu.
Internetin ihmemaailmassa (TJEU: Meermin-ketju) alkaa entistä enemmän vituttaa, että miksi uuvatit tahtovat väenvängällä huippulaatua halvalla.

Halvalla saa hyvää, mutta on siinäkin tietty piste ja reunaehdot.
Kuitenkin moni tuntuu elävän tynnyrissä, jossa kaikkea on mahdollisesti saada halvalla ja silti säilyttäen jonkinlainen eettisyys sekä huippulaatu.

Paino sanalla "huippulaatu", koska eihän hyvä enää kelpaa kenellekään, vaikka olisi halpaa.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.