Hmh, vois yrittää tänä vuonna käydä ihan ammattitekijän armoilla. Tähän asti kaava on ollut:
harjottelija + vieras kaupunki + iso kuva + näkyvä paikka + ??? = PROFIT
Tampereen Hexan jälki ja monipuolinen tyyli on jo pidemmän aikaa miellyttänyt silmää.
Hyvin pitkälti olen näitä vastaan omalla kohdalla, välilä käy mielessä mutta välillä iskee ajatus että miksi en vain kohenna vartaloani luonnollisella tavalla kovempaan kuntoon aloittamalla uudestaan salittamisen. Aika ja voimat lapsiperheen yrittäjänä ovat vähissä, saisinko siis nopeaa mielihyvää laittamalla kehoon buustia muulla tavalla.

Koko selän kokoinen tällainen tatska kiinnostaa, mutta ei. Kantti ei riitä.

Spoiler:
Kuva
DonL kirjoitti:^white vitun power

mieleen ei oikeesti tuu yhtään mitään muuta tosta. wikipedia vahvistaa

Niin, ei kannata asiasta enempää ottaa selvää. Oma ennakkoluulo riittää"tiedoksi".
Intissä yhellä jäbällä samassa tuvassa oli tosta sellanen vähän tyylitellympi versio ohimolla. Tietty aika näkyvä paikka, mut voihan sen sit peittää vaikka lippiksellä tai kasvattaa vähän pidemmät hiukset, jos ei aina jaksa "herättää huomiota".
alspe kirjoitti:
DonL kirjoitti:^white vitun power

mieleen ei oikeesti tuu yhtään mitään muuta tosta. wikipedia vahvistaa

Niin, ei kannata asiasta enempää ottaa selvää. Oma ennakkoluulo riittää"tiedoksi".


Tiivistit mun pointtini erittäin hyvin! Näin ne tatskat koetaan
Mua on kiehtonut jo vähän aikaa tommoset äärimmäisen yksinkertaiset ja pienet tatuoinnit, eli ihan pelkkä ääriviivameininki. Joskus varmaan otan, mutta pakko miettiä kunnolla mitä haluan ja mihin, ettei tuu hätiköityä.
Lue lisää alueelta Kulttuuri & lifestyle tai katso uusimmat viestit.